Hjælp til morrowind

  • hej


    er begyndt at spille morrowind igen... er dog så træt af cliff racers... alle der har prøvet morrowind ved hvad en cliff racers er... og tror en del er enige med mig i de er irreternde... nå men fandt et mod der forhindrede dem i at angribe... men den siger jeg skal bruge filen TRIBUNAL.esm jeg har tribunal udvidelsen... men min staves således Tribunal.esm altså kun med stort forbogstav... hvad gør jeg for at kunne bruge moddet... noget der ved det.. er kun tribunal filen der skal stå med stort Morrowind.esm har den ik noget problem med?... håber nogen kan hjælpe


    på forhånd tak
    Jens

  • cliff racers er de der irriterende dyr derflyver rundt i det meste af morrowind... kommer snigende ind på dig... er ik svære at dræbe men tager meget af din tid... men ville bare høre om det med Tribunal.esm og TRIBUNAL.esm

  • Quote

    Originally posted by jensfr
    cliff racers er de der irriterende dyr derflyver rundt i det meste af morrowind... kommer snigende ind på dig... er ik svære at dræbe men tager meget af din tid... men ville bare høre om det med Tribunal.esm og TRIBUNAL.esm


    Aaaaah. Jeg ved ikke lige angående dit problem. Hvad sker der hvis du omdøber filen til store bogstaver?


    Men altså, det er jo en del af spillet, og som du selv siger, de er ikke det store problem. Hvorfor ikke bare spille det som det er meningen?


    For øvrigt, hvis du godt kan li morrowind skal du få prøvet Oblivion (hvis du ikke allerede har prøvet det). Det er gal.

  • har en gammel skod comp så kan ik køre Oblivion... er ikke et stort problem... men de har mange gange været skyld i at jeg har lagt spillet på hylden... de får spillet til at blive for ensformigt og langtrukkent... når man i forvejen vader rundt i en ørken og er er ved at gå agurk hjælper det ik på det at man bliver stoppet en gang hvert 10. sekund fordi man skal dræbe en cliff racer... har også nogle filer der kræver det modsatte så hjælper ik at lave det om til store... mener at huske noget med at det afhænger af US og EU versions men er ikk sikker

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    Morrowind er klasse, men hvad fanden er Cliff Racers?


    det er sådan nogle flyveøgler med en pig på halen som de prøver at stikke dig med...


    jensfr: gider den ikke at gøre det inde fra menuen under "data files"? det kan være at du har glemt at sætte hak der...


    desuden så jeg en mod her for et par uger siden der slettede cliff racers fra spillet, tror den hedder noget a la "no cliffracers", den burde ligge inde på en af de store mod-sider der er dedikeret til morrowind.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • har sat hak... det er når jeg starter spillet under loadingen... skriver den noget om at filen tribunal.esm har ændret sig siden sidst vil jeg fortsætte med at køre den executable... siger jeg nej lukker den spillet... siger jeg ja kan jeg spille spillet men moddet virker ik?


    vil da lige prøve at finde det andet mod så for går agurk over de cliff racers... lyder som et dejligt mod no cliff racers :dance: ...men vil dog heller have at de stadi er med og bare ik angriber med mindre jeg angriber først sådan som det mod jeg desperat prøver at få til at virke ;)

  • Yeah har endlig fundet et modt det gør cliff racer mindre aggresive... så de stadi er med uden at angribe konstant.... lukker nu tråden