Vedvarende virus-advarsel

  • Hej Folkens


    Er her nogen som kan sige mig hvordan jeg bliver af med denne stædige virus advarsel? Jeg mener... hvis programmet alligevel ikke kan fjerne den, nytter det jo ikke noget at den bliver ved med at fortælle mig om den.


    Og i samme øjeblik som jeg trykker på 'OK', dukker der en tilsvarende besked op, om at "Access to the file was denied". Trykker jeg 'OK' til dette, dukker der bare en ny besked op, om "Unable to...blabla..." :roller:


    Kan I hjælpe? :)


    På forhånd tak.

  • Ja og virkelige flotte og saglige bemærkninger og indlæg, som vidner om "stor" indsigt. :rolleyes:
    Men det er jo altid nemt, at gi' programmerne skylden, når det, i de fleste tilfælde, er den foran skærmen, der er hovedårsagen til problemerne.


    Men det er jo ikke noget nyt herinde, at en del kommer med den slags ubrugeligt og udokumenteret vrøvl !! Ret utroligt og så fra 2 af de garvede gutter - som jo ellers er rimelige fornuftige. ;)


    Det en [Blocked Image: http://img85.imageshack.us/img85/7356/omer11ob.jpg]

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    Fuldstændig enig! - Virkelig dårligt antivirus program!


    Indeed it is :)


    Dog afspejles min holdning af en anden årsag end denne virus.


    Quote

    Originally posted by Bentzin
    Ja og virkelige flotte og saglige bemærkninger og indlæg, som vidner om "stor" indsigt. :rolleyes:
    Men det er jo altid nemt, at gi' programmerne skylden, når det, i de fleste tilfælde, er den foran skærmen, der er hovedårsagen til problemerne.


    Men det er jo ikke noget nyt herinde, at en del kommer med den slags ubrugeligt og udokumenteret vrøvl !! Ret utroligt og så fra 2 af de garvede gutter - som jo ellers er rimelige fornuftige. ;)


    Har en fin begrundelse for, at Norton er noget gøjl. Så vil nok mene jeg er i min ret til at kritisere dette program.


    Snakker i henhold til min tråd omkring IE og Nortons geniale samarbejdsevne :boxed:


  • Så må det være mig, der bare er lidt kvikkere til at bruge dette program. For jeg har aldrig haft problemer med hverken virus eller Nortons samarbejdsevne med andre programmer og slet ikke med IE.
    Eller så færdes jeg måske ikke på sider, hvor chancen for problemer er væsentligt større.[Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/dunno.gif]
    Edit: Så'n tror jeg faktisk også størstedelen af, de flere hundrede millioner andre Symantec brugere, har det. :9xo

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Så må det være mig, der bare er lidt kvikkere til at bruge dette program. For jeg har aldrig haft problemer med hverken virus eller Nortons samarbejdsevne med andre programmer og slet ikke med IE.
    Eller så færdes jeg måske ikke på sider, hvor chancen for problemer er væsentligt større.[Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/dunno.gif]


    Øhh okay?


    Som det blev nævnt i den tråd, så indsætter Norton noget kode i toppen af de sidder man besøger på nettet, hvilket betyder, at IE ikke opfører sig efter hensigten, hvad angår web.


    Tror ikke det har noget at gøre med at være kvik eller ej.


    Kan kun sige, at det er et helvede at være webgrafiker.


    Anyways, beklager for denne off-topic snak, Mikkel.

  • Grunden til at norton er skod?


    Tjaa nu skal du høre, for jeg har da et dugfriskt eksempel som jeg lige har brugt de sidste par dage på at rode med. Kærestens søster køber en bærbare computer i bilka der skulle bruges til skolebrug, og den er for så vidt helt ideelt til opgaven. Hun kommer hjem med sin computer og får den til at køre med lidt telefon support herfra. Et par dage senere vælger hun at købe office pakken som jeg så skal hjælpe med at lægge ind, og da det er ordenet er alle glade.


    Men glæden er kort for computeren bliver ligeså stille langsommere og langsommere at have med at gøre, så hun satte mig til at løse problemet, jeg smed alt unødvendigt skrammel ud (som jo ofte følger med i en eller anden preinstalleret software pakke), men lige lidt hjalp det. Der var dog et program jeg ikke kunne skille mig af med, og det var Norton antivirus, kunne ikke fjernes igennem tilføj fjern programmer og havde ingen menu placeret i start>programmer, og prøvede man på at programmere den til at fungere bedre så fik smidt den ene sikkerheds advarsel i hovedet efter den anden, ganske enkelt et ualmindeligt irriterende antivirus program.


    Som frustrationerne blev større kom tiden endelig til at maskinen skulle formateres, alt var prøvet og den eneste kilde til den langsomme computer havde jeg udset mig til (endnu engang) at være norton antivirus. Computeren blev formateret og windows blev langt ind på ny, og endenlig kunne jeg nyde en dejlig hurtig opstart, ikoner der reagere med det samme jeg klikker på dem og et netværk der fungerer uden regelmæssigt at skulle annulere den ene sikkerheds advarsel efter den anden.


    Nu kører den med McAfee Antivirus, og det fungerer som sædvanelig perfekt og brokker sig aldrig. Endnu engang besejrede mit foretrukkende antivirus program, min største fjende (og frygt), Norton Antivirus.



    Og som sagt var dette blot den seneste dårlige Norton oplevelse på min lange liste. Der er dog heldigvis længere og længere mellem mine sammenstød med Norton, da mine venner efterhånden har lært at de ikke skal købe det ****.


    Norton resulterer altid i en masse bøvl, som man burde være foruden, jeg ser ofte gratis programmer, som jeg 1000 gange hellere vil have end norton.




    Til slut vil jeg bare sige undskyld for off-topic snak, men jeg følte ligesom at det blev nødvendigt med en forklaring der understreger hvorfor jeg personligt foretrækker stort set alt andet end Norton Antivirus.

  • Quote

    Originally posted by ^Genzo^
    grunden til at du ikke kan fjerne den er fordi processen kører, prøv at åbne task manager/ job liste og luk for den der under processer, kør så dit antivirus eller gå ned og find filen og fjern den fil fra din disk


    Det virkede godt nok, den er væk nu - men beskederne kommer jo stadig. :boxed:


    EDIT: Hmm... nå det gør det så alligevel ikke, så problemet er vist løst. ;)


    Men hvad nu med denne fil jeg har slettet? Kan man bare fjerne den uden videre? Jeg mener... den var der vel af en grund og havde et formål...


    Quote

    Originally posted by Macimuz
    Anyways, beklager for denne off-topic snak, Mikkel.


    Fair nok. Men hold jer hellere til topic fra nu af. Den diskussion dér fører vist alligevel ingen vegne. ;) :roller: