Hardstyler

Gæst

1

fredag, 6. oktober 2006, 14:58

Har på min w810i nogle vildt sæde og seje animationer som jeg gerne vil have rippet til min comp. Nogen der ved hvordan det foregår eller nogen der kan det?

2

fredag, 6. oktober 2006, 15:01

Citeret

Originally posted by Hardstyler
Har på min w810i nogle vildt sæde og seje animationer som jeg gerne vil have rippet til min comp. Nogen der ved hvordan det foregår eller nogen der kan det?

Put kablet i røven på telefonen (& computeren) og smut ind og hent dem ned til din computer. Kan du ikke det, så er det fordi du ikke må og så er den skid ikke længere.

EOT... :))

Hardstyler

Gæst

3

fredag, 6. oktober 2006, 15:04

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Originally posted by Hardstyler

Put kablet i røven på telefonen (& computeren) og smut ind og hent dem ned til din computer. Kan du ikke det, så er det fordi du ikke må og så er den skid ikke længere.

EOT... :))

Sys ikk jeg ku se noget, dobbeltchecker når TDC lader mig gå

4

fredag, 6. oktober 2006, 15:11

Alt kan hentes via FAR manager og et plugin. Men kan ikke lige huske linksene til de der guides :(

Edit: Åh. Og jeg ved ikke om de har fået w810 til at du med det endnu..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Slacker" (06.10.2006, 15:11)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.