Endnu engang BF2 problemer

  • Jeg har lige monteret en ny harddisk i min computer og geninstalleret XP og BF2.

    Jeg har installeret BF2 og BF2:SF. Spillene starter fint op til at starte med. Så kommer jeg i tanke om at jeg skal installere patch 1.4. Den henter jeg så via EA Downloader. Men efter at den har installeret den så vil spillet ikke starte op. Bf2 logoet kommer lige kort frem på skærmen og forsvinder igen. Så sker der ikke mere.... Så har jeg prøvet at gå ind under processer. Og der kan jeg se at bf2.exe køre...... Men den er ikke på skærmen.

    Hvad kan jeg gøre for at løse dette problem???

    Har hentet de nyeste driver til lyd og grafikkort....



  • lav en dxdiag og send den til EA support her i danmark.. 2 dage efter får du dig et svar som du kan bruge til ngoet :D hva jeg har gjort hver eneste gang..


    mit externe lydkort (SOM IKKE BLEV BRUGT ANDET END DET VAR SLUTTET TIL) gjorde at mit gamede crashede ved startup 8o

  • START -> Run -> skriv dxdiag og tryk enter.


    Når den har samlet al information, kan du trykke på Save All Information og gemme denne som en TXT fil.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • tak for jeres svar...


    Fandt en løsning....


    Skulle bare slette mappen "Battlefield 2" under Dokumenter. Da der manglede nogle filer..... Ea sagde at det en gang imellem sker... Så skulle man bare slette mappen også blev den oprette igen når spillet startes igen...