flying-trickster

Gæst

1

onsdag, 4. oktober 2006, 19:54

Jeg kører med Kaspersky Antivirus lige nu. Men jeg undrer mig lidt om den sløver computeren. Altså. Inde i spil, nogle gange er det langsomt, men jeg ved ikke om det skyldes Kaspersky. Hvad er jeres erfaringer, dem af jer der har det? Virker det som om det sløver jeres? Jeg vil helst køre tingene i Recommended, men hvis det virker hurtigere bliver jeg "nødt til" at køre i low. Så det er hurtigere. Aner bare som sagt ikke om det er Kaspersky der muligvis sløver computeren lidt eller om det bare computeren der til tider skal have et øjeblik.

2

onsdag, 4. oktober 2006, 20:05

Jeg kører også med Kaspersky.

Jeg lagde mærke til det samme på min computer, så jeg rodede lidt med indstillingerne og fandt ud af, at hvis jeg deaktiverede Real-time Protection, så kørte computeren igen flydende.

ASUS P5Q Pro // Intel Core2Duo E8500 @ 3,16 GHz
6 GB RAM (2x2 Gb Mushkin PC2-8500 + 2x1 Gb CM2X1024 6400C4)
ASUS EAH4850/HTDI PCIe, 1 GB GDDR3
CoolerMaster Real Power M620 Modular PSU
Medusa 5.1 ProGamer Headset
Kubuntu 10.04-64 / Win7-64 Ultimate

3

onsdag, 4. oktober 2006, 20:05

Har oplevet det, at Kaspersky gør min opstart meget sløv. Dvs., når den kommer ind i Windows, tager det noget ekstra tid. Dette var helt galt ved gratisversionen Active Virus Shield.

Ellers mener jeg ikke Kaspersky eller AVS skulle påvirker spil.

flying-trickster

Gæst

4

onsdag, 4. oktober 2006, 20:07

Okay thanks. Men .. Hvis man skal slå det der real time protection fra, så er det jo lige før man bare kan slette det jo? Altså selvf kan man scanne osv. Men det jo det gode ved Real Time at det beskytter altid ik? Ved ik om jeg skal slå det fra, eller finde noget andet, og der er ik rigtig andet heller .. :boxed:

5

onsdag, 4. oktober 2006, 20:12

Jeg har valgt bare at nøjes med en scanning hver uge, vil hellere have en PC der kører flydende og nogenlunde sikker, end en der er sløv og sikker.

...Og så ved jeg heller ikke lige hvilket andet AV jeg skulle prøve..

flying-trickster

Gæst

6

onsdag, 4. oktober 2006, 20:21

Okay! Tror jeg også jeg vil ..
EDIT : Hvad er det man skal slå fra? Er det protection generelt, eller kun file Anti-virus?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "flying-trickster" (04.10.2006, 20:23)

7

onsdag, 4. oktober 2006, 21:09

Citeret

Originally posted by flying-trickster
EDIT : Hvad er det man skal slå fra? Er det protection generelt, eller kun file Anti-virus?

Realtime protection er skanning af de filer der er i brug på computeren. Det er vel også derfor den sløver computeren, fordi den skanner de filer du bruger i forbindelse med spillet.

flying-trickster

Gæst

8

onsdag, 4. oktober 2006, 22:06

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Originally posted by flying-trickster

Realtime protection er skanning af de filer der er i brug på computeren. Det er vel også derfor den sløver computeren, fordi den skanner de filer du bruger i forbindelse med spillet.

Ved godt hvad Real Time Protection er. Det jeg spurgte om er om man skal stoppe al protection ved at fjerne flueben fra "enable protection", eller om det er nok med kun at fjerne fra "file anti-virus", da web anti-virus nok ikke arbejder nær så meget inde i spil.

9

onsdag, 4. oktober 2006, 23:47

Du højreklikker på Kaspersky ikonet i nederste højre hjørne og vælger Stop Real-time Protection, herefter vælger du Manually i popup boksen.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.