Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 1. oktober 2006, 21:42

jup, ville høre jeres mening, af dem som har prøvet det.

min egen mening er lidt den at det er blevet en del opriklameret.
man render rundt og skyder lidt, beordre sine AI mates, og bliver derefter sprunget i luften af en mexican dude.

i multiplayer er der ikke nogen nye tiltag, og specielt forsøget med at man skal KØBE sine weaps ødelægger utrolig meget..

vil sige at man skal ha været utrolig fan af de tidligere spil, før at dette vil fange..

jeg taler her om PC-versionen..

consol versionen ser dog en del bedere ud..

ikke fordi jeg synes at spillet er specielt dårligt, dog er det ikke alt den omtale værd, da der absolut ikke er noget banebrydene i det..

selve grafikken er ikk noget specielt, heller ikke med PhysX..

physikken som skulle være det "nye", efter hvad jeg har forstået, er ikke noget samlignet med VALVe's Source engine.. er selv HELT VILDT begestret over HL2, som så mange andre..

2

søndag, 1. oktober 2006, 23:24

Jeg spillede det gamle. Syntes det var helt fantastisk. Men da jeg prøvede demoen til dette, blev jeg voldsomt skuffet. Havde slet ikke det samme feel som det gamle synes jeg.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

3

mandag, 2. oktober 2006, 14:53

jeg synes det er fedt..,, det er bare svært ;)

4

mandag, 2. oktober 2006, 16:06

Nu har jeg det til min Xbox 360 :D

Og jeg må sige at grafikken er overraskende god, gameplayet er kanont. Jeg har endnu ikke taget mig sammen til at smide den på nettet og prøve co-op.

Jeg har aldrig prøvet nogle af de andre spil i serien så dem kan jeg ikke udtale mig om, men synes hvert fald at GRAW er fedt :) Men svært på konsol.

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
MacBook Pro 13,3" Retina

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.