Firefox 2 RC1

  • Nogen der bruger dette? Evt. komme med nogle kommentarer osv. om det.


    Kunne godt tænke mig at prøve det, men gider ikke hvis ikke det fungerer ordenligt.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Hvis du godt kan li at alt virker, så skal du jo nok holde dig væk, men det er vel også meget logisk ;)


    Sådan ser det ud med mine extensions & themes under FF2 RC :


    [Blocked Image: http://img77.imageshack.us/img…6/screenshot030mp2.th.png]


    [Blocked Image: http://img61.imageshack.us/img…6/screenshot033uz7.th.png] [Blocked Image: http://img77.imageshack.us/img…8/screenshot034nr5.th.png]


    Men du kan jo bare installere den og så kigge lidt på det. Du behøver jo ikke fjerne din nuværende FF.


    http://www.mozilla.org/projects/bonecho/all-rc.html





    Vil du prøvet noget "sjovt" så skulle du prøve Minefield :))
    Det er sgu ikke for sjov skyld den hedder det :))


    [Blocked Image: http://img77.imageshack.us/img77/2732/screenshot028ad8.png]

  • Bruger det og sys det virker upåklageligt, har ikke oplavet nogle problemer indnu, + der er mogle små forbedringer hist og pist, f.eks. den kan vise "kun" billed fra en iframe, altså hente det op direkte, man skal ikke ind i iframen først. Hvis man kan forstå det :)

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Hvordan ser det ud? Altså selve browseren. Er der noget nyt rent visuelt?


    Grill - Er det på din Dell Inspiron du har Media Center versionen af XP liggende? Synes selv det er en lækker ting, men det er ikke til at få hvis man har custom computer eller hvad?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Hvordan ser det ud? Altså selve browseren. Er der noget nyt rent visuelt?


    Grill - Er det på din Dell Inspiron du har Media Center versionen af XP liggende? Synes selv det er en lækker ting, men det er ikke til at få hvis man har custom computer eller hvad?


    http://8d.dk/nano/files/ff2rc1.gif


    Iconerne er lidt anderledes ellers er der ikke det store :)

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Grill - Er det på din Dell Inspiron du har Media Center versionen af XP liggende? Synes selv det er en lækker ting, men det er ikke til at få hvis man har custom computer eller hvad?


    Bruger ikke WinMCE. Det er WinXP, bare med et theme. Themes-filen er der link til under det screenshot i mit tidligere indlæg.


    Quote

    Originally posted by nano
    Bruger det og sys det virker upåklageligt, har ikke oplavet nogle problemer indnu, + der er mogle små forbedringer hist og pist, f.eks. den kan vise "kun" billed fra en iframe, altså hente det op direkte, man skal ikke ind i iframen først. Hvis man kan forstå det :)


    Hvilke extensions og themes bruger du siden ikke én af dem er inkompatible med RC´eren ?

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Bruger ikke WinMCE. Det er WinXP, bare med et theme. Themes-filen er der link til under det screenshot i mit tidligere indlæg.



    Hvilke extensions og themes bruger du siden ikke én af dem er inkompatible med RC´eren ?


    Hvad mener du?, sådan som det ser ud på billedet, var det da jeg hentede det, det er 100% std.

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Quote

    Originally posted by nano


    Hvad mener du?, sådan som det ser ud på billedet, var det da jeg hentede det, det er 100% std.


    Jeg mener det jeg skriver ;)


    Hvilke extensions og themes har du inde siden det hele virker ? ... Hvis du ikke bruger extensions og themes overhovedet, så tror da pokker du ikke har oplevet nogle problemer da alt er kedeligt standard og ikke kan en flyvende fis :))


    Som du kan se på mine screenshots, så er der nogle af mine extentions og themes der ikke virker under RC´eren. Men på den anden side, så var jeg også bare nysgerrig. Kunne ikke finde på at erstatte en final med en RC-version.

  • Har ikke prøvet RC1 endnu, men de fleste af mine extensions virkede i den tidligere udgivelse, da jeg ændrede lidt i begrænsningerne i extensionfilerne, langt de fleste virker, men er bare ikke blevet ændret for max version de virker med.
    Det kræver selvfølgelig at man er lidt inde i hvordan extensions virker, men det kan faktisk lade sig gøre at få meget til at virke :D

  • Quote

    Originally posted by Firedog
    hvor skal man ligge den fil henne så man kan ændre det???


    Du skal have fat i UXTheme Multi-Patcher (Neowin Edition) 4.0, eller en nyere version, hvis en sådan er kommet.


    Når det er kørt, så ligger du et ønsket theme under Windows/Resources


    Kan se, at version 5.0 er kommet siden sidst.


    http://www.softpedia.com/get/S…XTheme-MultiPatcher.shtml


    Edit:
    Og forrresten, tillykke ;)



  • der er en 5.0



    og tak :) kan se i denne reply at du har repleyed i mellemtiden :D ehhe



  • ja undskyld jeg kapre denne tråd. men Jeg kan altså ikke få det UXTheme til at virke. :(

  • Quote

    Originally posted by Firedog
    ja undskyld jeg kapre denne tråd. men Jeg kan altså ikke få det UXTheme til at virke. :(


    Går der noget galt i selve installationen eller virker det fint nok med install og reboot?


    Når du har smækket et eller andet ønsket tema ind i "resources", så dobbeltklikker du på *.msstyle filen.

  • Quote

    Originally posted by Firedog


    ja undskyld jeg kapre denne tråd. men Jeg kan altså ikke få det UXTheme til at virke. :(


    Det er helt i orden. Carry on.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Har også hentet det, det ser meget fint ud. og der er en engelsk stavekontrol også haha! smart.


    Men tænkte om det kan lade sig gøre at fjerne den Google search bar som er ved siden af adresselinien ?

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Originally posted by CarStone
    Har også hentet det, det ser meget fint ud. og der er en engelsk stavekontrol også haha! smart.


    Men tænkte om det kan lade sig gøre at fjerne den Google search bar som er ved siden af adresselinien ?



    ja det kan du vel ligeså vel som du kan i Firefox... højre clicke oppe ved det (Custimize) eller hva den nu hedder og når du får det vindue frem kan du holde musen over Googlesearch tingen, og så clicke og holde mus inde og sætte ind i det vindue du har fået frem.. så fjerner du den.. det kan du gøre med ALLE ting i firefox..

  • Ahhh smart! havde rodet lidt rundt med det Customize, men fandt ikk ud af det :p tak

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W