vista performance meter

  • Hej.. jeg skulle lige prøve om den der RC1 kunne køre på min computer og jeg må sige det er godt nok ikke mere end lige til. noget der undrer mig lidt er at jeg ikke kan køre den performance test, der er med vista. Når den når til CPU delen af testen kommer der BSOD og så slukker systemet bare. Er der nogen der har prøvet noget lignede der evt har en løsning?
    Systemet er det der står i nederst bortset fra det køres fra en 80gb seagate

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • er den ocet ? for noget kunne tyde på den ikke er stabil så..

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by ostermark
    Hej.. jeg skulle lige prøve om den der RC1 kunne køre på min computer og jeg må sige det er godt nok ikke mere end lige til. noget der undrer mig lidt er at jeg ikke kan køre den performance test, der er med vista. Når den når til CPU delen af testen kommer der BSOD og så slukker systemet bare. Er der nogen der har prøvet noget lignede der evt har en løsning?
    Systemet er det der står i nederst bortset fra det køres fra en 80gb seagate


    Det skal du ikke tage dig af. Det gør den laptop som jeg har Vista på også. Funny shit :))


    Men nu er det jo også en RC ...

  • jeg glædede mig ellers til der stod noget om hvor god min computer er. Den er ikke overclocked lige nu og er rocksolid i xp..

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • kører selv med samme cpu, og min scorer 5.0, men den kører du med 2.45, lige for tiden.
    Det er med luftkøling, så det har nok ik noget og gøre med at din er for ustabil.
    Er der egentlig nogen der ved noget mere om hva de enheder betyder? Så vidt jeg forstår er det bare noget man skal bruge hvis man skal købe software af microsoft, eller hva?

    Asus P5n32-E SLI
    Pentium E6600 Med TT BW 735
    2gb Cosair PC6400 CL4
    Geforce 8800GTS-SLI
    2x250GB SATA2 16MB (RAID0)
    1000w NorthQ PSU
    Aerocool Aero Engine JR
    20,1" LG L2013P, S-IPS.