Gratis Vista RC1, men daemon tools, og sharkoon, lydriver?

  • Hejsa!


    Så fik jeg endelig hentet vista RC1. :clap:
    Det kører som sådan meget fint, eksploreren er gået ned en enkelt gang, ellers har der ik været noget. Kan varmt anbefale og hente det (indtil videre). Dog skal man nok lige skynde sig lidt, da det er begrænset hvor mange licencer der stadig er tilbage.
    Hvis det er kan det hentes her
    Nåh, men mit problem er at jeg ikke kan finde et emulatorprogram til iso filer, som virker på vista, har prøvet med et program der hedder poweriso, som jeg læste skulle virke, hvilket det desvære ikke gør. Er der ikke nogen af jer der kender til noget der virker, har søgt nettet tyndt, og syntes ikke jeg kan finde noget.


    Et andet problem jeg er stødt på er en manglene driver til mit sharkoon majestic 5.1 headset. Har prøvet med den 64bits driver der ligger på sharkoons hjemmeside, dog uden succes. Windows har fundet en driver, men den virker af h...... til X(. Der skulle ikke være nogen der har siddet med det samme problem?

    Asus P5n32-E SLI
    Pentium E6600 Med TT BW 735
    2gb Cosair PC6400 CL4
    Geforce 8800GTS-SLI
    2x250GB SATA2 16MB (RAID0)
    1000w NorthQ PSU
    Aerocool Aero Engine JR
    20,1" LG L2013P, S-IPS.

  • This is beta code and should not be used in a production environment or on a primary computer in the home. RC1 is intended for developers, IT professionals, and technology experts to continue or begin their testing of Windows Vista. Before you decide to use RC1, you should feel comfortable with installing operating systems, updating drivers, and general PC troubleshooting. Some risks of using beta operating systems include hardware and software incompatibility and system instability. If you have concerns about installing this beta software on your computer, we encourage you to obtain the final release version of Windows Vista when it is available in 2007


    LOL Lyder da bare pisse positivt. :) tror jeg venter med at hente det.. haha

  • ja ok, de har jeg så ik lige fået læst ;)


    Men jeg må nu stadig sige, det kører fandmer fint, har ikke haft mere end det med eksporeren, og det kun en enkelt gang!:9xo
    En anden ting er at jeg før ikke kunne få Flatout2, til og køre meget bedre end jeg kunne på xp, så også på den front er der ikke noget og komme efter. Et andet plus jeg syntes det har er at det faktisk også er hurtigere til og installere ting. Jeg vil sgu næste vove og påstå at det er mere eller mindre klar til normalt brug, med mindre man er meget meget kræsen, eller har en comp, der er knap så kompatibelt som min.
    Prøvede også beta2, men den kunne jeg knap nok køre, den gik kold hele tiden.
    Dog tror jeg stadig jeg vil beholde det, da der er masser af ting der gør det meget federe og sidde foran sin spand, + det faktum at forandring fryder.


    "burger"
    Så sgu ik lige du havde flyttet det, troede min tråd var blevet slette, har oplevet det før, hvor den lige pludselig forsvinder. Min fejl!

    Asus P5n32-E SLI
    Pentium E6600 Med TT BW 735
    2gb Cosair PC6400 CL4
    Geforce 8800GTS-SLI
    2x250GB SATA2 16MB (RAID0)
    1000w NorthQ PSU
    Aerocool Aero Engine JR
    20,1" LG L2013P, S-IPS.