uglyphoto cvirus hjælp hjælp hjælp

  • hej


    jeg har fået den klamme uglyphoto virus og jeg kan ikke åben noget som helst undtagen task manger og firefox. jeg vil gerne have den fjerenet men alt der har med explorer.exe virker ikke, så jeg kan ikke komme ind mit c drev plz hjælp mig tak

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

  • oki fik den fjernet, lavede system restore, men jeg vil gerne have et anti virus der virker. nogen der har et forslag på et der virker


    og jeg kan ikke fjerne mit symantec anti-virus. jeg gik ind på add and remove og jeg kan ikke slette det fordi den siger at det er i brug. og jeg ved ikke hvordan jeg lukker det ned, det eneste jeg ved er at jeg kan enable og disable det,


    hvordan lukker jeg det ned ?

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

  • norton antivirus er så godt som umuligt at fjerne så hvis du vil have en anden antivirus skal du alligevel geninstallere windows ;)


    og ingen af de andre antivirusser ville finde den sådan som det er nu anyways.

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

  • Ikke helt umuligt at uninstalle Norton, det lykkedes for mig da jeg gik over til Kaspersky.


    Jeg brugte add/remove og derefter hentede jeg et eller andet program på symantecs website, der skulle fjerne alt med Norton Antivirus.


    Nu ved jeg ikke lige hvilken antivirus du har, men prøv eventuelt at kigge her: http://service1.symantec.com/S…sf/docid/2001045512474266


    Ellers så søg efter 'uninstall norton' på deres side.

    ASUS P5Q Pro // Intel Core2Duo E8500 @ 3,16 GHz
    6 GB RAM (2x2 Gb Mushkin PC2-8500 + 2x1 Gb CM2X1024 6400C4)
    ASUS EAH4850/HTDI PCIe, 1 GB GDDR3
    CoolerMaster Real Power M620 Modular PSU
    Medusa 5.1 ProGamer Headset
    Kubuntu 10.04-64 / Win7-64 Ultimate

    Rettet en gang, sidst af Argaen ().

  • her lige et spørgsmål: hvorfor er det næsten umuligt at fjerne norton?! har selv verion 2006 og og overevejer snart at skifte det ud med noget andet... så jeg bliver lidt bekymret når jeg i en tråd læser at " norton antivirus er så godt som umuligt at fjerne"... kan det virkelig passe?! :ohmy:

  • Quote

    Originally posted by PaW^
    få fat i NOD32.. det er kåret som det bedste i en eller anden test som jeg ikk kan finde nu..

    Den test vil jeg gerne se. I langt de fleste tests jeg har set, har Kaspersky altid ligget øverst.


    Fandt den test her: http://www.overclockers.com/articles1260/ hvor Kaspersky vinder med flest fundne vira, mens NOD32 er den hurtigste til at scanne.

    ASUS P5Q Pro // Intel Core2Duo E8500 @ 3,16 GHz
    6 GB RAM (2x2 Gb Mushkin PC2-8500 + 2x1 Gb CM2X1024 6400C4)
    ASUS EAH4850/HTDI PCIe, 1 GB GDDR3
    CoolerMaster Real Power M620 Modular PSU
    Medusa 5.1 ProGamer Headset
    Kubuntu 10.04-64 / Win7-64 Ultimate

  • Har aldrig haft problemer med at fjerne Norton og det er vist herller ikke programmerne alene, der ikke kan finde ud af det. Det er i de fleste tilfælde en fejl 40. Edit: Som Argaen nævner, så findes der supportsider hos Symantec.

    Og lige for at få det på plads med hvilket program der er bedst:

    De forskellige test der er lavet er der ikke rigtig nogen, der kan kalde sig det bedste. For det som det enne har lidt problemer med, tja det klarer det andet. Nogle kan bedre klare dos relaterede trusler end andre, som så er bedre til, at stoppe windows-baserede trusler.
    Men i toppen af næsten alle test hører: Kaspersky, Norton, NOD32 og vist nok et par ikke så kendte.


    Og til alle de sædvanlige, som kun har udokumenteret postulater at tilføje, ja så var Norton 2005 en af de dårligere af slagsen (havde nogle problemer - oplevet hos en del af de kunder jeg besøgte).

    Men det er blevet rettet og nu ligger Norton, som en af de bedste på markedet, sammen med NOD32, Kaspersky og nogle andre.


    Dokumentation fra en grundig testside: http://www.av-comparatives.org…n/ergebnisse/report11.pdf (Som kaspersky desuden er medejee af.)
    Der findes også andre test som viser det samme (kan fremskaffes hvis det sku' være nødvendigt - selv om den her imo er bevis nok - ihf. for mig) !