1

tirsdag, 12. september 2006, 19:45

Mit MSN er begyndt at ændre min egen adgangskode:S

Jeg har prøvet at installere Live MSN men så fryser min comp bare, så gik tilbage til 7.5 og når jeg indtaster min 6cifret kode, ligeså snart jeg trykker log in, kan jeg se den sætter 2* mere på adgangskoden:S

Nogen der ved hvorfor?

2

tirsdag, 12. september 2006, 19:50

Citeret

Originally posted by Shooqer

Jeg har prøvet at installere Live MSN men så fryser min comp bare, så gik tilbage til 7.5 og når jeg indtaster min 6cifret kode, ligeså snart jeg trykker log in, kan jeg se den sætter 2* mere på adgangskoden:S

Nogen der ved hvorfor?

Aner det ikke, men kan slet ikke logge på i øjeblikket desværre :(

3

tirsdag, 12. september 2006, 20:14

Har du prøvet at rydde dine formularer og adgangskoder i internetindstillinger? (mener da det har noget med det at gøre?)

Men jeg kan heller ikke logge på nu :rolleyes:

Edit:
Så kom jeg på igen :D

Lehn

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Kenny" (12.09.2006, 20:15)

4

onsdag, 13. september 2006, 00:06

Citeret

Nogen der ved hvorfor?

Er rimelig sikker på det er en standard sikkerhedsforanstaltning, så man ikke ved hvor mange bogstaver dit kodeord er på. Den gør det også ved mig.

5

onsdag, 13. september 2006, 00:15

Citeret

Originally posted by |KLS|

Citeret

Nogen der ved hvorfor?

Er rimelig sikker på det er en standard sikkerhedsforanstaltning, så man ikke ved hvor mange bogstaver dit kodeord er på. Den gør det også ved mig.

Yes det er også min opfattelse. Har set Win XP gøre det i flere tilfælde.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.