Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 12. september 2006, 18:08

Hvordan bruger man Messenger som remote af en anden pc? Og hvordan finder man sin ip-adresse på sin pc???

Mojn jeg er fløj'n

2

tirsdag, 12. september 2006, 18:34

Ved ikke lige hvad du mener med at bruge messenger som remote.

Men din IP kan du finde ved trykke start>run
I feltet skriver du CMD, og i de nye vindue skriver du derefter IPCONFIG

3

tirsdag, 12. september 2006, 18:37

Det er vel "anmod om fjernsupport" som gemmer sig under handlinger i det enkelte samtalevindue.

Du kan også se din IP på www.myip.dk

4

tirsdag, 12. september 2006, 18:42

Det kommer an på om man er bag lukket netværk med en router eller om man er koblet direkte på nettet om man skal bruge myip.dk eller den metode carlsen beskriver...

Burgers er hvis man er koblet direkte på nettet og den ip man får er den man forbinder til nettet med - den unikke adresse der er din forbindelse

Carlsens metode er også unikt, men kun på lokal netværket.... og bruges til at forbinde indenfor routeren

Det kommer helt an på hvad du skal forbinde til og hvorfra

5

tirsdag, 12. september 2006, 18:51

Jeg skal hjælpe min bror fra fra min til hans pc. Jeg skal bare vide, hvor i Messenger jeg finder denne funktion, intet andet?

Mojn jeg er fløj'n

6

tirsdag, 12. september 2006, 18:53

Citeret

Originally posted by skumhest
Jeg skal hjælpe min bror fra fra min til hans pc. Jeg skal bare vide, hvor i Messenger jeg finder denne funktion, intet andet?

Hvis der anvendes MSN live, så gemmer den sig der hvor jeg har skrevet.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.