LCD og TV som clone i NvidiaForcw.91.47?

  • Hejsa


    Der er opstået et problem jeg ikke har haft tidligere. Jeg kan ikke længere køre mit TV som klon af min skærm. Tidligere kunne jeg se min skærm og TV ind i control center (den gamle visning af control center) og derfra vælge forskellige settings for henholdsvis TV og LCD. Derfra kunne jeg så vælge om jeg kørte LCD/TV eller TV/LCD. Ved at vælge TV/LCD kunne jeg så se film på mit TV hvor den ikke viste filmen på LCD skærmen, men jeg kunne stadigvæk se desktop på LCD.
    Nu kan den godt se mit TV men jeg har kun mulighed for "single display". Dette er ret besværlig da jeg hver gang skal ændre settings (Hz osv) før jeg starter en film og det der er endnu værre.... kigge fra min PC over til mit TV (ca. 8 m) og prøve at navigere på desktoppen som vises ganske utilfredstillende på mit billige skød TV.
    Er der nogen der ved hvorfor jeg pludselig ikke kan vælge klon eller dualview osv.?
    Har prøvet at geninstallere driver med TV forbundet og det hjælper ikke...den kan godt detektere mit TV, men jeg har kun single display som valg.
    På forhånd tak

  • Har hørt at der er mange der har problemer med 91,47 ang, tv-out, har ikke lige selv prøvet endnu.


    Men ellers så er det jo bare at skifte tilbage til den gamle 84,21...


    MvH


    Pancake

  • Quote

    Originally posted by DC-Freak
    Er den lige så god med hensyn på performance i spil osv.? Det er jo efterhånden en oldsag af et gfx og system i det hele taget ;(... så det burde den vel være??


    Det nyere drivere hjælper er somregel compatibilitet med nye spil og gamle, understøttelse af grafikkort og mindre bugfixes. At den lige hjælper på netop dit kort skal du læse driverens manual for at finde ud af.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe