Er I oss utilfredse med CatalystControlCenter ?

  • Jeg har nu prøvet den sidste nye og den nyeste version af CCC, og må ærlig talt indrømme at det er skidt. Det sluger 150mb mere end de "normale" drivere (5.5 fx.). Jeg har heller kunne få tv-out'et til at funke ordentlig ang. visning af Skrivebordet - dvs. at den laver kun dual skærm uanset hvad.


    Skidt skidt...

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand
    Jeg har nu prøvet den sidste nye og den nyeste version af CCC, og må ærlig talt indrømme at det er skidt. Det sluger 150mb mere end de "normale" drivere (5.5 fx.). Jeg har heller kunne få tv-out'et til at funke ordentlig ang. visning af Skrivebordet - dvs. at den laver kun dual skærm uanset hvad.


    Skidt skidt...


    Så lad være med at installere det - har jeg faktisk overvejet en del gange. Kan ikke helt huske hvorfor jeg ikke gør det :))

  • Control Panel er federe ;)


    Man henter bare en gammel version desværre er man altid super uheldig første gang og vælge den forkerte af dem... - Den hvor man IKKE kan gemme profiler :( - Men så downloader man bare en anden, og så vupti, så er den i vinkel.. Så downloader du catalyst control center driver, og vælger ikke at installere den nedern del :D

  • Quote

    Originally posted by Slacker


    Så lad være med at installere det - har jeg faktisk overvejet en del gange. Kan ikke helt huske hvorfor jeg ikke gør det :))


    Jaja kan man jo sagtens sige :roller:



    M.Beier -> Det er jeg oss lige blevet færdig med nu, det nice nok ;)

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand


    Jaja kan man jo sagtens sige :roller:



    M.Beier -> Det er jeg oss lige blevet færdig med nu, det nice nok ;)


    Det kan man da ja. Du behøver ikke engang downloade det..