vistatråden

  • hvor mange kører vista primært


    og hvorfor


    og hvad i syntes om det


    jeg kan jo selv starte med at bidrage


    ja jeg køre vista primært fordi at jeg ville prøve noget nyt og fordi at jeg var træt af xp. og fordi at jeg fik et meget stilrent look


    og så syntes jeg at microsoft er sluppet godt fra det


    http://peecee.dk/index.php?lid…&loadid=1636&noresize=yes


    http://hwt.dk/billedbrowser.asp?id=70228&pic=2


    jeres tur

  • Brugte vista som primært indtil en seagate 160GB'er gik død..
    Nu er det et stykke tid siden, men som jeg husker det... - Var det MAC OS X blot på en PC.. Ligeså super irriterende til at få computeren til at fryse pga. latterlige fejl, og så var det langsomt til alt hva' jeg brugte det til da vektorspil ikke er så aktuelt endnu, kørte efterfølgende med winxp 64bit, og er nu tilbage til orginalt winxp 32bit, indtil alle de pokkers mange fejl bliver fixet.


    Men flot det er windåse vista, men fra flot til stilrent synes jeg der er en del vej, for er ikke stilrent, nærmere uoverskueligt til at starte med, så bliver det logisk med tiden, men stilrent, så er det windows classic skin og hele svineriet ;)


    EDIT:
    Damn, hva' sker der for en farve der champ?
    Iøvrigt, du skal have nyt digicam, er ikke just superskarpt det pic :\

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Iøvrigt, du skal have nyt digicam, er ikke just superskarpt det pic :\


    Digitalkamera? Det er da ik sådan et man ta'r PrtScr's med :))


    Jeg legede selv lidt med BETA 2 da den kom ud, men gik hurtigt tilbage til XP. Det ser lækkert ud, men der var et par ting der ikke fungerede som jeg ville have det til, og i stedet for at bruge for meget tid på det, blev det XP der vandt. Nu er det også ret vigtigt, at min computer er 100% stabil, da jeg er ret afhængig af den både i forbindelse med studier og arbejde.

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Digitalkamera? Det er da ik sådan et man ta'r PrtScr's med :))


    ROFL :))


    Man kan jo lave PrintScreen, altså screenshots med Windows M.Beier ;) GG


    Topic > Jeg nåede aldrig at få en Vista key, da jeg havde travlt med eksamerne osv. på det tidspunkt.

  • Tror nu ikke han har taget billede selv.


    Men ang vista. så holder jeg mig bare til xp. Det virker :) Sådan da :D

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • Synes da vista ser flot ud....og så det sådan set hvad det er..


    Jeg har haft kørt med beta 2 i ca. 4 timer og valgte straks at ligge det langt langt væk igen. Det er bare ikke optimalt at vista vil bruge 6-700mb ram på dets udseende og sådan noget skidt...Det blev ikk meget mindre hvis jeg satte "98 style" på og hvis man gør det ka det jo være li godt, så ka man li så godt køre xp...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Prøvede det også ganske kort - men gider heller ikkke alt det li'r - til ingen verdens nytte. Mit XP Home klarer opgaverne betydeligt bedre og hurtigere.
    Så jeg er nok ikke den, der skifter forløbigt. Er meget tilfreds med XP, der kan levere det, som jeg har brug for. :9xo

  • Kørte det et par dage - men på daværende tidspunkt var der for mange fejl og for meget bøvl.
    Den dag det udkommer installerer jeg det - synes generelt det virker som en kanon løsning, som på mange punkter er bedre end XP. Modsat mange andre tror jeg ikke det bliver nødvendigt med en servicepack før det kører. Regner da bestemt med at få et vista som bare kører, har fuld driverunderstøttelse af mt system og ikke skifter væk fra aero-theme pga inkompatibilitet med feks Java.

  • Glæder mig rigtig meget til en færdig version af Vista. Prøvede Beta 2'eren da den kom, og det kørte ganske udmærket pånær nogle småfejl - som man vel kan forvente af en BETA.
    Synes godt om det nye eyecandy og er især vild med den nye måde at behandle thumbnails osv. på. Generelt virker shell'en også noget bedre. IE7 er jeg dog ikke tosset med. Alle de sindsyge farver osv. gør den vildt forvirrende at bruge.

  • Quote

    Originally posted by Carlsen
    Glæder mig rigtig meget til en færdig version af Vista. Prøvede Beta 2'eren da den kom, og det kørte ganske udmærket pånær nogle småfejl - som man vel kan forvente af en BETA.
    Synes godt om det nye eyecandy og er især vild med den nye måde at behandle thumbnails osv. på. Generelt virker shell'en også noget bedre. IE7 er jeg dog ikke tosset med. Alle de sindsyge farver osv. gør den vildt forvirrende at bruge.



    Enig.
    IE7 er ikke et problem imo - firefox gør alt bedre ;)
    RC1 skulle være god. Ryger in her nå den kommer på CPP indenfor ikke længe.

  • Nu skal det siges til alle dem der har prøvet Beta 2, at der er MEGA forskel på den og så RC1/ Pre-RC1!


    RC1'ern kører 10 gange hurtigere, bruger kun ca 4-500 mb ram (bruger ca 7-800 hos mig da jeg har deaktiveret sidefilen;)), og ser en del bedre ud en Beta'en.
    Funktionerne er også blevet noget mere udbygget, fx virker stemmestyringen ret godt (dog er det en god ide at tage guiden for at lære det hele!!)


    Det skal siges at alle drivere er standart drivere og grafikkortet der trækker det perfekt, er det indbyggede GMA950 - onboard:D


    Regner med at få den rigtige RC1 imorn, så skal jeg da nok smide en kommentar eller 3;)


    [Blocked Image: http://img159.imagevenue.com/loc449/th_10286_Vista_122_449lo.jpg]