iTunes bøvl

  • Hey,


    Jeg hentede for et par dage siden den nyeste udgave af iTunes. Under installationen gik XP ned.


    Da jeg startede min PC op igen ville iTunes naturligvis ikke starte. Jeg fik den velkendte "iTunes har fundet en fejl og programmet lukkes. Vi beklager ulejligheden". Jeg afinstallerede iTunes og geninstallerede programmet. Problemet er, at hver gang jeg prøver at starte iTunes op får jeg den samme fejlbesked - selv om jeg har afinstalleret/geninstalleret.


    Ved ikke om jeg evt. mangler af slette noget i reg.databasen?


    På forhånd tak for hjælpen.

  • Har også haft mit bøvl med I-tunes. Resultat= fjernede alt hvad der høre til dette program og kan sagtens klare mig uden. Ved godt det ikke hjælper særlig meget, men når et program er så genstridigt, så kvitter jeg det !

  • Quote

    Originally posted by Expendable
    Vil give Bentzin ret, et program der laver for meget bøvl er ikke værd at bruge tid på, da der tit findes bedre og andre alternativer.


    Har aldrig haft problemer med det før. Ethvert program vil vel skabe sig, hvis Windows går ned midt i installationen?


    Desuden er der vel ikke mange alternativer hvis man ønsker at rode rundt med musikken på ens iPod?


    Jeg vil prøve med et program til reg.databasen. Nogle forslag til programmet?

  • det ser da rigtig smart ud...og nemt at gå til.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Det virkede desværre ikke. Får stadig den samme fejl.


    Faktisk allerede under færdiggørelsen af installationen. Der er nok ikke andet at gøre end at formattere skidtet, hvis jeg vil gøre brug af min iPod :(


    Tak for hjælpen.