Prøver at downloade Stormreach

  • Men kan ikke komme ind på siden..


    http://www.fileplanet.com/promotions/ddo/trial/ddo_na.aspx


    Kan i komme videre end mig? Bliver stoppet ligeså snart jeg trykker på linket:




    The DUNGEONS & DRAGONS ONLINE™: Stormreach™ Free 7 Day Trial is currently only available to users in North America and the European countries listed below.


    Our systems indicate that you are outside of the acceptable country range for this beta program.


    Acceptable Countries:
    United States, Mexico, Canada, Austria, Belgium, Cyprus, Czech Republic, Denmark...




    hvis der er nogle der kan kan i så ikke prøve at poste linket til den side i kommer til, så man evt kan springe udenom den der check ting?

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Du kunne evt. også bare bruge en primitiv browser, der ikke sender info om landet :)


    Hvis de ikke bruger en eller anden form for ip check altså


    Det sjove er at der står at han gerne må ;)

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Du kunne evt. også bare bruge en primitiv browser, der ikke sender info om landet :)


    Hvis de ikke bruger en eller anden form for ip check altså


    Hvilken en kunne jeg prøve f.eks.? Er villig til at give det et go.

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Hm, eller ikke helt. Man skal logge ind for at downloade filen, og man må åbenbart ikke logge ind igennem the cloak uden at betale for en slags pinkode. Prøver at bruge en proxy og vender så stærkt tilbage.

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Hmm som Slacker nævner så er danmark en af de tilladte lande... Jeg ka næsten gætte du bruger Firefox? Den afsender vist ikke disse informationer... ellers kan det testes hvis du går ind på http://www.google.com og ser om du ryger til google.dk eller bliver på google.com


    Hvis den ikke kan se disse informationer, ka den jo også tolke det som om det "land" ikke står i listen


    Prøv at gå ind på siden med internet explorer


    Acceptable Countries:
    United States, Mexico, Canada, Austria, Belgium, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, The Netherlands, Poland, Portugal, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, United Kingdom, Bulgaria, Croatia, Romania, Turkey, Switzerland, Norway, Iceland, Andorra, Serbia & Montenegro, Moldova and Ukraine.


    Edit edit: Nå nej... nu ska jeg lige ha hovedet med her... jeg sidder selv med internet explorer og ryger til den lukkede side :))