x64 problemer!

  • Ja, nu har jeg simpelthen haft så mange problemer med det her Windows x64 at jeg laver en tråd om det..


    Jeg har et webcam, Phillips toUcam Pro, som der ikke vil virke? Updateren siger der ingen drivere findes til mig operativ system.. Er der intet jeg kan gøre for at få det til at virke i 64?

  • nopes..ikke medmidnre din fabrikant laver en driver der virker...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Yep som (Fragman) Siger så er der ingen ting at gøre medmindre producenten laver en driver der understøtter 64bit.


    Men hvorfor dælen har du købt 64bit? Der er ikke nok ting der understøtter det, plus at det ikke giver bedre ydelse.

  • Quote

    Originally posted by XmuZz
    Yep som (Fragman) Siger så er der ingen ting at gøre medmindre producenten laver en driver der understøtter 64bit.


    Men hvorfor dælen har du købt 64bit? Der er ikke nok ting der understøtter det, plus at det ikke giver bedre ydelse.


    Jo, det gir' bedre ydelse... Plus Microsoft Office 07 b2 også kan køre 64-bit ;)


    Så jo, det går skam hurtigere, min fine ven!


    Men ærgeligt mht. webcammet :(

  • Har du set test af det sammenlignet i spil? Der er sgu ingen ydelse at hente min fine ven :$


    Men det kan godt være der er i windows, men det ser jeg nu ikke så meget på så hellere spil.

  • Quote

    Originally posted by XmuZz
    Har du set test af det sammenlignet i spil? Der er sgu ingen ydelse at hente min fine ven :$


    Men det kan godt være der er i windows, men det ser jeg nu ikke så meget på så hellere spil.


    Sandt, der er ikke mange spil der kører 64-bit endnu!
    Men det er en gammel server som der skulle udskiftes, og så fik jeg den.. Og så med MSDN fik jeg lige hentet Windows XP x64 Pro.. Så jeg kan ligeså godt køre med det ;)

  • Har været i flere forskellige fora, og luret vedr. 64-problemer som du har omtalt i forsk. tråde - og det ser ud til, at der ikke er meget andet at gøre - end at vente på at producenterne laver drivere som virker !


    Her er lige en kommentar fra et review på newgg.com:


    Pros: It's better than Mac OSX...


    Cons: This version of Windows is widely unsupported by many software makers and developers. Finding drivers to work on x64 was about the hardest thing I have ever done. Can't even run basic programs like ... Quicktime.


    Other Thoughts: Trying to get the x64 edition to work has been the biggest computer nightmare I have encountered this far in my computer building experience. I wasted 140 bones on this unstable operating system.


    Reviewed By: Charles, 8/3/2006 12:04:58 AM


    Så det ser ikke for godt ud. :rolleyes:


  • Jeg må vel bare tage kampen op :) Skal alligevel på noget efterskole-halløj i et år hvor man ikke må tage computeren med! Så når jeg kommer hjem burde det være i orden ;)