Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Har I prøvet den nye Hotmail? Jeg checkede min mail (hotmail) og øverst på siden (Omkring "Opret ny mail") kunne jeg vælge noget med "Prøv Hotmail Live BETA".
Damn det er nice! Nu virker hotmail ligesom et rigtig outlook og højreklik funktioner osv virker. Desuden bliver man opgraderet til 2GB lagerplads.
Jeg bruger min hotmail til extremt meget og har gjort det i mange år. Ligesom de fleste andre opgraderinger ms har lavet på det sidste synes jeg det virker rigtig lovende.
har både hotmail og gmail..har haft hotmail i rigtig mange år...men connecter altid via outlook express til den.....ligesom jeg gør med gmail og min tdc mail.
Vil ikke være en lyseslukker, men det er altså rimelig lang tid siden det startede.
Det er ganske fint, har brugt den engelske version i lang tid.
Men opdagede lige at det er kommet på dansk også, så er der ikke alle de dumme røde understregninger fra engelsk stave kontrol.
Det eneste jeg savner ved Gmail er muligheden for at have en grafisk signatur. Eller bare en tekst-signatur der bliver sat ind i toppen, istedet for bunden, af de emails man skriver et svar på.
Men så er der nogle andre ting der opvejer det lidt syntes jeg. Bl.a. email-history eller hvad man skal kalde det. Gør det meget lettere at have et hurtigt overblik over hvad der er sendt frem og tilbage
Bruger dog ikke så meget af pladsen der er til rådighed, men sender også sjældent filer via email. You are currently using 224 MB (8%) of your 2754 MB.