Battle For Middle Earth 2 = røv og nøgler?

  • Har lige fået spillet, og må nok sige jeg er skuffet.. Ud fra reklamerne, siger de at man kan genspille scenarierne fra LOTR, men det er jo bare et "gement" strategi spil..


    Er det fordi jeg har fået to'eren, mens et'eren er det jeg søger?

  • Jeg har prøvet 2'eren, og jeg er heller ikke imponeret, det er simpelthen kedeligt! Måske skal EA bare holde sig til C&C ;)

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

    Rettet en gang, sidst af chili ().

  • Jeg har selv 2'eren og synes det er meget fedt. Det er kanont underholdende og især over lan! :9xo


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Jeg har selv 2'eren og synes det er meget fedt. Det er kanont underholdende og især over lan! :9xo



    yep men stadig ubalanceret.. jeg kan lave en hero som på level 6 kan nakke alle dine mine. og level 10 kan han nakke Sauron eller hende den anden man få..

  • har ikke selv prøvet det, men jeg vil da sige selvom det ser da fedt ud, overvejer da selv at købe det :)

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Quote

    Originally posted by Firedog



    yep men stadig ubalanceret.. jeg kan lave en hero som på level 6 kan nakke alle dine mine. og level 10 kan han nakke Sauron eller hende den anden man få..


    Det har du helt ret i :)


    Men ændrer ikke at det er sjovt over lan :D


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe


    Det har du helt ret i :)


    Men ændrer ikke at det er sjovt over lan :D



    jow for det er nada sjovt at du kommer med din store hær plus Anduriel, og den m8 komme rogså med den.. så kommer jeg med min hero og 3 grupper archers så er du fucket.. wow fun :(