1

mandag, 7. august 2006, 08:45

Hej

Jeg skal til at bestille ny forbindelse, og har mulighed for at få en 10/10 mbit fiberforbindelse via Danske Bredbånd og Nrgi.

Er der nogen der har erfaring med det, er det stabilt, så hurtigt som lovet osv.? Det lyder næsten for godt til at være sandt for 400 kr/md.

/Tasger

2

mandag, 7. august 2006, 08:53

Citeret

Originally posted by Tasger
Hej

Jeg skal til at bestille ny forbindelse, og har mulighed for at få en 10/10 mbit fiberforbindelse via Danske Bredbånd og Nrgi.

Er der nogen der har erfaring med det, er det stabilt, så hurtigt som lovet osv.? Det lyder næsten for godt til at være sandt for 400 kr/md.

/Tasger

Du finder nok næppe mange her, som har det nye fibernet. Men tør da godt love dig, at det er hurtigt :))

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

3

mandag, 7. august 2006, 09:02

De har et godt ry og dem der har det er meget glade for det. Grunden til det er så billigt er netop at det er fiber. Det kan klare store hastigheder og firmaerne skal ikke betale noget til tdc for at bruge kablerne.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

4

mandag, 7. august 2006, 09:08

Der er i hvertfald en herinde som har Dansk Bredbånd, og har talt godt for denne udbyder.

Herover venter vi godt nok stadig, men kan se de er kommet igang med at grave her i Herning igen. Hurtigt går det godt nok ikke, men det går fremad.

5

mandag, 7. august 2006, 09:47

Ja og så er der dem der bor et sted hvor alle rettigheder er solgt til stofanet.

:clap:

(Indsæt selv ironi)

Men køb du bare din 10/10 - Den skal nok være hurtig, og god. Har intet dårligt hørt om den udbyder.

6

mandag, 7. august 2006, 10:36

Citeret

Originally posted by HuleFanden
Ja og så er der dem der bor et sted hvor alle rettigheder er solgt til stofanet.

(Indsæt selv ironi)

Men køb du bare din 10/10 - Den skal nok være hurtig, og god. Har intet dårligt hørt om den udbyder.

Nu lyder du jo rigtigt som en verdensmand med den post, så lad mig da lige spørge... hvor meget har du overhovedet hørt om den udbyder? Intet dårligt er skam ikk gode nyheder, hvis man intet har hørt :crazyeyes:

7

mandag, 7. august 2006, 10:52

Citeret

Originally posted by KarGa

Citeret

(Indsæt selv ironi)

Nu lyder du jo rigtigt som en verdensmand med den post, så lad mig da lige spørge... hvor meget har du overhovedet hørt om den udbyder? Intet dårligt er skam ikk gode nyheder, hvis man intet har hørt :crazyeyes:

Og du lyder som den samme lort som altid der altid skal brokke sig på msn og andre steder hvergang jeg poster.

Jeg kender flere der har den udbyder der har været glad for den, og især hastigheden.

Jeg kan se ikke se hvad problemet er, og du har jo tydeligvis ikke noget at bidrage med.. Men så er det godt du kan hoppe på os andre. :boxed: *Boing Boing*

8

mandag, 7. august 2006, 10:55

Citeret

Citeret

Citeret

(Indsæt selv ironi)

Og du lyder som den samme lort som altid der altid skal brokke sig på msn og andre steder hvergang jeg poster.

Jeg kender flere der har den udbyder der har været glad for den, og især hastigheden.

Jeg kan se ikke se hvad problemet er, og du har jo tydeligvis ikke noget at bidrage med.. Men så er det godt du kan hoppe på os andre. :boxed: *Boing Boing*

wut?? så svinger tråden hen i hampen???

9

mandag, 7. august 2006, 10:58

Citeret

Citeret

Citeret

(Indsæt selv ironi)

Jeg spørg sådan set bare hvor mange du har hørt fra... det er generelt godt at sige, når man giver erfaringer videre

Ingen grund til at fare i flint du

10

mandag, 7. august 2006, 11:02

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

(Indsæt selv ironi)

Jeg spørg sådan set bare hvor mange du har hørt fra... det er generelt godt at sige, når man giver erfaringer videre

Ingen grund til at fare i flint du

Så lad os sige jeg gik over stregen jeg synes bare du har en lille tendens til at rette på mig KarGa.

Jeg kender vel en 10 stykker rundt omkring der har det internet og som er tilfredse.

11

mandag, 7. august 2006, 11:03

Citeret

Og man kan godt stille spørgsmål det folk skriver uden at blive personlig.

Hvis I har et problem, så klar det over PM, i stedet for at ødelægge tråden. Og det gælder naturligvis jer begge.

12

mandag, 7. august 2006, 11:38

Jeg ville helt klart vælge DBnet... De er professionelle... helt klart.

Har aldrig ALDRIG hørt nogen klage over dem.

13

mandag, 7. august 2006, 16:56

Jeg har DBnet/Dansk Bredbånd, og er meget tilfreds med det. kører med 10/10 Mbit til 295.-/md.

Kører meget stabilt, også har jeg IP-tlf hos dem også... med gratis abn.

Kan kun anbefale det. Bliver ked af at miste det, når jeg flytter i hus om lidt under et år. (Skal lige bygge det først ;))

14

mandag, 7. august 2006, 17:02

Jeg havde DBB for en 3 år siden da de startede i DK og jeg savner det vildt meget... havde aldrig problemer med det (10/10mbit også)

er flyttet nu så har det desværre ikke mer.

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

15

mandag, 7. august 2006, 17:05

De funker som de skal, stabilt og HURTIGT! har det ikke selv, men det meste af familien (uhh så sidder man her med en skallet 1/1)

16

mandag, 7. august 2006, 18:05

Offtopic: Uha der gik lige drama queen der i midten af denne tråd :)

Ontopic: Jeg kender 2-3 der har det og har aldrig hørt en klage... Det kører upåklageligt... Så go for it :)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.