Gmail konto i Outlook

  • Halløj folkens.


    Har besluttet mig for at bruge Outlook (2007) til at håndtere emails osv. med.
    Min primære email konto er min Gmail, som jeg så har fået konfigureret Outlook til at trække ned. Den er så pt. ved at hente 2500+ emails fra min Gmail konto :))


    Jeg vil gerne have outlook til at køre konstant og løbende checke Gmail kontoen for ny mail. Hvordan kan jeg sætte Outlook op til det? Jeg har været omkring næsten alle email relaterede settings. Måske er jeg blind, men kan ikke umiddelbart se mig ud af det.


    Jeg vil også gerne have at når Outlook minimeres, ryger ned i tray'en og ligger som ikon, istedet for at ligge i taskbaren. Nogen der kender til hvor jeg sætter det til henne? Har haft det kørende engang, men kan simpelthen ikke huske hvordan.

  • Quote

    Originally posted by Carlsen
    Jeg vil også gerne have at når Outlook minimeres, ryger ned i tray'en og ligger som ikon, istedet for at ligge i taskbaren. Nogen der kender til hvor jeg sætter det til henne? Har haft det kørende engang, men kan simpelthen ikke huske hvordan.


    Når Outlook er åben, så højreklik på Outlook ikonet og vælg "Skjul når minimeret"

  • Quote

    Originally posted by Carlsen
    Jeg vil gerne have outlook til at køre konstant og løbende checke Gmail kontoen for ny mail. Hvordan kan jeg sætte Outlook op til det? Jeg har været omkring næsten alle email relaterede settings. Måske er jeg blind, men kan ikke umiddelbart se mig ud af det.


    Funktioner -> Indstillinger -> Fanebladet Konfiguration af Email -> Knappen Send/Modtag -> Markering og tid i "Planlæg en automatisk Send/modtag-handling hvert"

  • Quote

    Originally posted by Falsk


    Når Outlook er åben, så højreklik på Outlook ikonet og vælg "Skjul når minimeret"


    Er lidt i tvivl om hvor jeg skal højreklikke :crazyeyes:


    Har prøvet lidt omkring, men har ikke den mulighed du nævner der.

  • Quote

    Originally posted by Falsk


    Funktioner -> Indstillinger -> Fanebladet Konfiguration af Email -> Knappen Send/Modtag -> Markering og tid i "Planlæg en automatisk Send/modtag-handling hvert"


    Smukt! Mange tak :)

  • Quote

    Originally posted by Falsk
    Jeg har et Outlook ikon i trayen når den er åben. Det er der man skal højreklikke.


    Har jeg ikke desværre :(


    Må prøve mig lidt frem.


    EDIT: Fandt den! Højreklikkede på send/modtag ikonet i tray'en, så var den der.