CS 1.6 vha. Half Life 2?

  • Jeg bestilte half life 1 her for et par dage siden for at kunne hente steam/ CS 1.6 men da jeg så modtog pakken lå der Half Life 2 first episode i.
    Men kan man godt logge på steam og så hente CS 1.6 med half life 2? for så gider jeg ikke have bøvl med at sende det tilbage etc. eller skal jeg sende den tilbage og få sent den orignale half life?

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • CS 1.6 følger ikke med, især ikke hvis det er Half-Life 2: Episode 1. Jeg mener det kun er HL: DM:Source og HL2: DM der følger med

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

    Rettet en gang, sidst af Nice2u ().

  • Quote

    Originally posted by joatim
    Jeg bestilte half life 1 her for et par dage siden for at kunne hente steam/ CS 1.6 men da jeg så modtog pakken lå der Half Life 2 first episode i.
    Men kan man godt logge på steam og så hente CS 1.6 med half life 2? for så gider jeg ikke have bøvl med at sende det tilbage etc. eller skal jeg sende den tilbage og få sent den orignale half life?


    Tiden er måske kommet, hvor du skal hoppe på cs:s-vognen og komme ind i det nye årtusinde. :))

  • Det er federe at købe HL1 for 60 kr. eller lign. og så få cs1.6, day of defeat, team fortress, ricochet osv. med oven i ikke?

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • hmm det ser ikke rigtig ud til at i har forstået mit spørgsmål, for meningen var jo netop at købe HL 1, men så fik jeg HL2 first episode.
    og jeg ved godt at det ikke følge med de skiver der ligger i æsken, men kan man hente det over internettet og spille det over internettet med den nøgle der følger med? for så gider jeg ikke have besvær med at sende det tilbage.


    PS: Nej jeg gider ikke spille CS:S

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • når du har installeret steam kan du jo prøve at hente cs 1.6 og så prøve at aktivere det med den key..mit gæt er nej, men du kan prøve..det koster jo intet.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    når du har installeret steam kan du jo prøve at hente cs 1.6 og så prøve at aktivere det med den key..mit gæt er nej, men du kan prøve..det koster jo intet.....


    Hmm det koster jo da at jeg skal købe en key et andet sted i stedet for at få det byttet som jeg har lige nu!
    Men hvor meget koster en kode når man køber dem på internettet? (kan ikke komme ind på noget der har med steam etc at gøre lige i øjeblikket da jeg sidder ved en computer med et filter der nægter alt hvad der har med spil at gøre!)

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • du kan downloade selve spillet...og derpå vil den når du starter det op spørge efter en gyldig key.....accepterer den ikke den du har, så er du nødt til at købe det....men ellers koster det dig da intet.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Altså lige nu har jeg HL2 first episode, som jeg har modtaget ved en fejl, hvis den kode som ligger deri ikke virker har jeg jo spildt de penge for så kan det ikke byttes (så er den jo åbnet).


    Men kan da godt være jeg bare skal prøve, om ikke andet kan jeg jo bare spille HL2 første episode det har jo trods alt ikke kostet mig så meget som det koster i butikkerne...


    Henter man CS 1.6 over steam?

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J