Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 28. juli 2006, 00:21

Jeg har lige k?bt en b?rbar(fujitsu siemens M1437G). Hvis jeg g?r ind p? ati og henter den der opdatering til b?rbare med ati gfx, s? siger den at den ikke kan opdatere og jeg skal kontakte fujitsu-siemens. hvordan kan jeg f? opdateret bedst.

En anden ting der irriterer mig er at OpenGL k?rer med det der lodret sync der g?r at min fps i cs k?rer p? 60 hele tiden.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "PaW^" (28.07.2006, 00:23)

2

fredag, 28. juli 2006, 00:27

Bare s?g p? google - "Mobility Radeon Driver" s? finder du den nyeste, der er altid en side der har den, vist nok en af de ?verste

http://li.ru/go?www.3dnews.ru/files/pub/…c_enu_33680.exe

her er den nyeste;)

Dennis Hansen, dehan.dk

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "DeH" (28.07.2006, 00:33)

3

fredag, 28. juli 2006, 01:52

Det den der ati mobility tjekker noget man kan dl'e fra ATIs site siger at jeg ikke kan k?re med en anden driver.. hvad mener den med det? kommer det til at k?re d?rligt s?. eller?

5

fredag, 28. juli 2006, 16:20

de her omegadrivers virkere altid til b?rbare med ATI ;)

http://www.driverheavendownloads.net/omegadrive.htm

profil: http://www.bilgalleri.dk/gal_visbruger.aspx?userID=260585

6

fredag, 28. juli 2006, 16:22

Ja Ati's Omega drivers kan klart anbefales til en b?rbar med ati grafikkort i.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "XmuZz" (28.07.2006, 16:22)

7

fredag, 28. juli 2006, 17:36

Jeps - Brugte selv altid Omegadrivere da jeg havde et ATI-kort. :9xo

8

lørdag, 29. juli 2006, 07:24

Det jeg gjorde ved min bærbare, var at jeg fjernede driveren fra ATI, og installerede versionen fra deres hjemmeside. Det lyste problemet med kunne ikke opdater kontakt producenten...

Det skal lige siges at min er en Toshiba Satelilte M70-233, men det er det samme grafik kort... og problem

Det der omega er det ikke bare et program ligesom powerscript?
Da jeg slettede min ati driver, så installerede jeg bagefter omega, og den pakke indholder ikke engang ATI driveren til grafikkortet, og var derfor nød til at installer en anden version fra ATI's hjemmeside...

Så det er jo ikke en opdatering af driveren, da det jo bare er et program til at konfigurere kortet :boxed:

Toshiba Satellite Pro M70-233

2 gHz Intel Pentium Centrion
1024 DDR ram
256 MB ATI Mobility Radeon 700X
100 GB Toshiba Harddisk
1 GB Intel Pro/wireless 2200BG

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.