Outlook mail problemer

  • Hej
    (ved ikke om tr?den er placeret rigtigt)


    Jeg har 2 harddiske, C og D
    jeg havde installeret Windows p? C men pga problemer har jeg nu installeret det p? D, hvorefter jeg s? laver backup af C p? D og formatere C.


    Men mit problem er at jeg ikke kan finde alle mine e-mails som ligger i Outlook Express. Hvor p? C drevet ligger de?


    H?ber der er nogle som kan hj?lpe
    -Rasmus

  • ingen steder hvis du ikke har taget backup af dem.....ikke nogen steder man kan hente dem vel og m?rke.....men kan self v?re jeg tager fejl.....kig i documents and settings for din gamle bruger og sikekrt ind under software.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • nu er det jo for sent...men ellers er outlook express da hamrende nemt at tage backup af....eksporter..og gem s? forskellige e-mail konti hvor du har lyst....s? er ops?tning og mails gemt.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Han skriver jo han havde taget backup af c over p? d inden han formaterede s? selvf?lgelig kan han finde dem der hvor du skriver burger :))


    Men m? give fragman ret kan ikke se hvorfor man skulle bruger thunder og at det var nemmere til backup... kan sgu ikke v?re meget nemmere end det er i outlook programmerne.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy