Offline men stadig Online

  • Er jeg den eneste der oplever dette?


    Snakke med KarGa over msn og lige med et skriver jeg st?r som OFFLINE selvom vi godt kan skrive sammen :boxed: ca. 30 blev jeg smidt af og kan logge p? lige umiddelbart efter 8o


    Alt andet g?r ikke i st? p? nettet downloads og s?dan noget.


    Nogen der ved hvad der er galt?


    Er ved at v?re tr?t af det


    Det kan ske op til 5-6gange i timen

  • brug evt xfire til at snakke over istedet.....eller ventrilo/ts2 hvis i har adgang til s?dan en server........msn er alts? ikke just det mest stabile....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    brug evt xfire til at snakke over istedet.....eller ventrilo/ts2 hvis i har adgang til s?dan en server........msn er alts? ikke just det mest stabile....


    Ikke noget personligt, men syns alts? dine svar blir mere og mere ubrugelige :boxed: Hvis han skifter til xfire (Hvilket er sygt ustabilt bag en router) ska alle hans kontaktpersoner ogs? skifte til det for at han kan blive ved med at snakke med dem

  • Spiller i noget imens det sker? Ved bare at f.eks. Titan Quest har det med at fucke voice snakke ting up :(

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Uanset hvilken klient man v?lger at bruge logger den stadig p? MSN via MSN's server, det er kun en anden platform man bruger ;)


    Jeg oplevede ogs? problemet ret ofte med 7.5, men har ikke oplevet det endnu med Live..


    S? medmindre du allerede bruger Live, s? pr?v at opgradere :)

  • Quote

    Originally posted by DXC
    Er ogs? sket for mig et par gange efterh?nden... Det forsvandt dog efter jeg skiftede til MSN LIVE.


    Han bruger vist msn live og jeg har en mistanke til det er det der er problemet, da msn live har vist sig at v?re utroligt bugfyldt for nogle brugere...


    Quote

    Originally posted by Han$en
    Uanset hvilken klient man v?lger at bruge logger den stadig p? MSN via MSN's server, det er kun en anden platform man bruger ;)


    Jeg oplevede ogs? problemet ret ofte med 7.5, men har ikke oplevet det endnu med Live..


    S? medmindre du allerede bruger Live, s? pr?v at opgradere :)


    Da han ikke ER offline, har det ikke noget med forbindelsen at g?re... det ka meget vel v?re programmet der g?r det, da den udsender signal om at han er offline, men n?r man skriver noget til ham, kommer det alligevel igennem

  • Quote

    Originally posted by DXC
    Er ogs? sket for mig et par gange efterh?nden... Det forsvandt dog efter jeg skiftede til MSN LIVE.


    Det begyndte lidt efter jeg skiftede til LIVE


    Nu bruger jeg Trillian og den g?r det samme:S