Sony Vegas 6.0

  • hvis du har det hvorfor spørger du så ikke herinde: http://www.davk.dk


    for det var da et godt sted google gav mig i 1. hug.....


    men helt ærligt hvor svært er det at lade cs selv lave det om til .bmp og så samle det til en rulle avi og tilføje musik og komprimere det til xvid eller lign.


    eller endnu nemmere lade fraps gøre arbejdet for dig.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.


  • Han spørger jo netop efter hvilke settings han skal bruge i Vegas, til netop dette..
    Skal du uploade videoen? Hvor meget må den ca. fylde? Hvis det bare er til personligt brug, og du kan brænde den ned el. så ville jeg klikke "Render As" i "File" toolbaren, vælge NTSC DV og Avi - Der bliver den stort set ikke komprimeret og ligger i rigtig god kvalitet, dog fylder den så også meget.

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • ja det er jo helt individuelt hvor meget man ønsker at komprimere det ....det kan jeg sq ikke afgøre for ham. har ikke selv brugt det program men det link til det forum ved de helt sikkert præcis hvordan...det er jo altid en afvejelse af kvalitet vs hvor stor filen må være.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Prøv først klik på Project Audio Proberties, og indstil kvaliteten, pixel osv. Du kan oss smutte ind i Preferences og kigge på Editing osv., og se om der er noget der skal ændres.


    Når du er færdig klikker du på Render As... og vælger Media Audio V9 og indstiller Template, og trykker Gem. Når du har gemt konvertere du til .avi fx.