Program Til at lave...

  • Det kunne måske hjælpe hvis du sagde hvad sådan en "generator" gør. Generators kan være mange ting. Forklar lidt bedre så tror jeg muligvis der er større chance for at få bid ;)

  • Quote

    Originally posted by DXC
    Hvis du snakker om en cd-key generator må man ikke snakke om det her.



    Syntes også de sidste 2-3 tråde du har lavet mangler information, man kan jo ikke hjælpe dig :S


    Eller så er du bare dum :)


    Fruity Loops er et musik program hvor du selv kan mixe dit musik.. Mener at en generator er hvor du kan lave et lille program i selve programmet som afspiller det lille stykke lyd du vil ha den skal afspille. Har selv en bror som bruger det meget, og er pisse go' til det :)


    Men er ikke sikker.

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by AbeTis
    Eller så er du bare dum :)


    Der er ingen grund til at kalde folk for dumme.



    Det er faktisk et generelt problem med Howa's tråde, for der mangler ofte flere informationer. Det er frustrerende når man gerne vil hjælpe, men det viser bare hvor vigtigt det er at formulere sig klart og tydeligt, og medtage samtlige informationer.


    Derudover er en relevant overskrift også vigtig og derfor vil det være en rigtig god idé at ændre den. Jeg kan sagtens gøre det, men det lærer folk bare ikke noget af.



    Howa: Som du kan se på både mit og andres indlæg bedes du fremover bruge mere tid på at formulere dine spørgsmål så vi har en mulighed for at hjælpe dig. Derudover, så må du også gerne ændre din overskrift til noget mere relevant.

  • hvis i ikk er proffesionel til Fruity Loops, ved i heller ikk hva en generator er,
    og hvis i slet ikk kender Fruity Loops så kan i slet ikk hjælpe mig. ;)



    EDIT: eller proffesionel.. det ved jeg ikk om man skal være for at vide hvad en generator præsis er

  • Quote

    Originally posted by Howa
    hvis i ikk er proffesionel til Fruity Loops, ved i heller ikk hva en generator er,
    og hvis i slet ikk kender Fruity Loops så kan i slet ikk hjælpe mig. ;)



    EDIT: eller proffesionel.. det ved jeg ikk om man skal være for at vide hvad en generator præsis er


    Har du prøvet at google det? tror jeg godt du kan finde noget på :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-


  • har læst det nye hjælpe ting eller hva man skal kalde det, men... den er der ikk den der man kan trykke på også ruller den også kan man tryk edit,
    den er der ikk. Hmm hvorfor

  • Quote

    Originally posted by AbeTis


    Har du prøvet at google det? tror jeg godt du kan finde noget på :)


    har gjort det 50 gange efter et generator editor program og har også prøvet og søge efter generators om der var nogen der hvade lavet nogen,
    jeg fandt en.
    Men den lagger for meget med alle de ekko'er.


    men ja, har goooooooooogled