• Jeg har set et par anmeldelser af dette spil og som gammel Diablo fan vækkede det naturligvis min interesse, men jeg ved ikke om det er værd at spendere 400 kr på.
    Er der nogen, som har prøvet spillet og hvad synes i i så fald om det?

  • Jeg har lige været i Viborg og hente det og er netop gået igang med at spille det. Første indtryk er godt, men jeg har kun spillet i ca 30 min. Flot grafik og MEGET ala Diablo 2.


    Update kommer senere idag


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

    Rettet en gang, sidst af Søndergård ().

  • Quote

    Originally posted by Søndergård
    Jeg har lige været i Viborg og hente det og er netop gået igang med at spille det. Første indtryk er godt, men jeg har kun spillet i ca 30 min. Flot grafik og MEGET ala Diablo 2.


    Update kommer senere idag


    Okay super! Glæder mig til at høre updaten. Jeg har rimelig høje forventninger til spillet...

  • Jeg er level 46 :) Synes det er et kanon spil.. fuldstændig som diablo, bare forskellige act bosser.


    Vælg en warfare char! Warfare/nature eller Warfare/defense er alt jeg ka sige! Er selv elementalist (Earth/storm) Og det er langt fra lige så godt som melee.

  • Har 6 lvl 20+ chars..


    Brigand (Hunter/Rogue)
    Illusionist (Rogue/Nature)
    Assassin (Warfare/Rogue)
    Ranger (Nature/Hunter)
    Oracle (Spirit/Storm)
    Bone Charmer (Hunter/Spirit)


    Og af de chars kan jeg klart bedst lide Oracle, og mindst Bone Charmer.. Er kommest længst med min Illusionist dog, men synes den blev lidt svag i de senere acts.. Oracle ftw! :razz:

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2


  • jeg har mig en bone charmer.. og efter jeg har respecced.. så owner jeg fandme med Bow !!! et skud på mobs der er fra 0-14 hvis de self er blå.. ellers så er det 2 skud på de fleste mobs..

  • Quote

    Originally posted by Firedog


    jeg har mig en bone charmer.. og efter jeg har respecced.. så owner jeg fandme med Bow !!! et skud på mobs der er fra 0-14 hvis de self er blå.. ellers så er det 2 skud på de fleste mobs..


    Well min bonecharmer har flest point i Hunter. Tror det kunne blive et OK build efter man får Lich.

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Originally posted by Hayes


    Well min bonecharmer har flest point i Hunter. Tror det kunne blive et OK build efter man får Lich.


    jeg har bare fuld Bow skill.. og så net.. og selv det med Beast.. det giver fandme meget :)

  • Jeg har lige fundet dette våben og er først lige blevet lvl 8. Er det ikke ret vildt? Det er ihvertfald langt langt vildere end tidligere våben jeg har fundet!


    EDIT: Det kan være svært at se:


    25-30 damage
    20% piercing
    fast


    60 poison damage over 60 sec
    50 % chance of +330% poison damage
    2-6 cold damage


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

    Rettet en gang, sidst af Søndergård ().

  • Jo det er rimelig vildt, så må vi håbe du har lavet en rogue eller warfare char :D


    edit: Kan se du er Storm/Warfare - Godt valg ;) Nimbus sparker røv eh? ;D

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

    Rettet en gang, sidst af Hayes ().

  • Yup :P Men jeg skal da også lige love for monsterne er blever hårdere efterfølgende. Nu er jeg lvl 9. Et fedt spil må jeg sige!


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by Søndergård
    Yup :P Men jeg skal da også lige love for monsterne er blever hårdere efterfølgende. Nu er jeg lvl 9. Et fedt spil må jeg sige!


    så skal jeg poste min char.. kun blå, grønne og 2 gule items.. jeg er for sindsyg :D jeg her Hunter / spirit.. :D hehe

  • Quote

    Originally posted by Claes
    Pfft, blå og grønne items? Jeg har næsten kun legendary på :)


    Noget man må se billeder af? har aldrig set et legendary item får :S

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-