D-link router - Logon problemer.

  • Hey gutter og gutinder!


    Tossen er tilbage med flere problemer!


    Da jeg skal flytte her inden for de næste par ugers tid har jeg valgt at sætte et trådløst internet op i det nye hus - Derfor sidder jeg og leger lidt med en trådløs router for at kunne det når jeg skal sætte det op i hjemmet. Men men men - Den pc jeg bruger til at få den på nettet med kommer fint på det trådløse net men når jeg prøver at komme ind på min router så vil den slet ikke lade mig gøre det.


    Jeg har prøvet at resette routeren og jeg har prøvet at rive strømstikket og smække det i igen. Men uden succes.


    Jeg bruger den IP som manualen til routeren siger.



    Nogen der har en ide om hvad jeg kan gøre ?

  • Kan den ikke finde den ved det ip den har eller kan du ikke huske din adgangskode?


    Men ellers så prøv at ring til D-Links support på mandag. De er meget flinke og hjælpsomme. Har snakket med dem før.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Jeg indtaster IP og DNS konfigurationerne i TCP/IP protokollen og connecter til den IP jeg bør gøre det ... MEN den vil ikke lade mig komme ind på - den skriver enten Siden kan ikke vises eller den anden fejlmeddelse jeg ikke kan huske men som er standard hvis man ikke taster rigtigt...