Freeware Public Server (Teamspeak)

  • Jeg har set en del af den slags TS servere der hedder noget med Freeware Public Server. Gratis? :ohmy: Sådan en vil jeg meget gerne have fat i. Men men men. Jeg har googlet og alt muligt men jeg kan ikke finde et sted hvor man kan få en. Hjælp!

  • Måske en fejl, men du kan jo også selv hoste din egen TS server, hvis din linie er stor nok.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • du "får" ikke noget...du joiner bare en server og et rum på en af dem.....og så kan du sidde der og snakke med dine venner.......er du heldig kan du få lov at have dit eget rum med eget pass og navn osv....hvis ejerne tillader det.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Gæt? Jeg postede nok ikke den adresse fordi man kan købe kartofler der.


    Har du prøvet at klikke der selv ?

  • Quote

    Originally posted by Brtlsn


    Har du prøvet at klikke der selv ?


    Ja, var det ikke teamspeak du snakkede om?
    Prøv at skriv adressen ind i teamspeak.
    Selvfølgelig får du ikke en hel server men, som allerede nævnt, kan du lave alle de rum du har lyst til og sætte alle de passwords på du vil. Ganske gratis.
    Snedigt.


    Mest sandsynligvis uden http://www. Det var for at narre fjenden (og dig?).


    Jeg kan da ikke garantere der er noget derpå, men det var dengang jeg brugte den og det er ikke meget mere end en 3-4 måneder siden.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Ja, var det ikke teamspeak du snakkede om?
    Prøv at skriv adressen ind i teamspeak.
    Selvfølgelig får du ikke en hel server men, som allerede nævnt, kan du lave alle de rum du har lyst til og sætte alle de passwords på du vil. Ganske gratis.
    Snedigt.


    Jeg skal sætte den ind som IP? Det sagde du jo ikke noget om.


    Nej nu forvirrer du mig :rolleyes:


    Fuck det, det virker ikke.

  • lol nej det har intet at gøre med ip til hvis du sætter en server op....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.