mystisk netværksforbindelse

  • Hej, jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle poste den her tråd, nu har jeg altså gjort det her. Mit problem er at jeg sagtens kan komme på nettet altså i IE men ikke på noget andet.. Min computer kan ikke komme på Steam, mIRC, Ventrilo, Skype, MSN osv. men ingen problemer med IE. Jeg kan heller ikke reparere min forbindelse. Mener at den ikke kan fornye min ip. Det har den fint gjort før. Jeg har prøvet lidt at hvert, men kan ikke finde ud af hvad f***** der er galt.. Jeg har også prøvet noget fejlfinding i msn og der fandt den ud af at min gateway er offline. Jeg er lidt på bar bund, så kunne godt bruge lidt hjælp hvis der var en der vidste hvad jeg skulle gøre.


    På forhånd tak. Lasse

  • Du har vel ikke noget firewall som blokker nogen af dine porte ?

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • formodentlig havde den slået windows firewall til igen.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.