Sort hvid?!?!!

  • Har lige købt et Asus geforce 7900gt men siden jeg har fået det viser det alle mine film i Sort/hvid :S har prøvet at installere forskellige codec pakker men det er stadig sort og hvid.. selv streamede ting på nettet er sort/hvidt... hva sker der ?! i windows og i spil er der farve på

  • virker højest mystisk ...men har du prøvet med en anden afspiller ?


    søg efter videolan på nettet...den afspiller alt hvad jeg har prøvet uden problemer.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Højreklik på skrivebordet, vælg "Egenskaber" --> Fanebladet "Indstillinger" --> Klik på kanppen "Avanceret", og der kommer en ny menu frem.


    [Blocked Image: http://graf-users.edu.ats.dk/henn111/crap/farver.jpg]


    Her vælger du fanebladet for dit grafikkort --> Klikker på "Farvekorrektion" i den venstrestillede menu --> Vælger "Alle" i drop-down menuen som jeg har markeret, og husk at sige "Anvend" eller "OK" bagefter. Det kan måske fikse dit problem. Prøv evt. en genstart, hvis ikke ændringen træder i kraft med det samme.

  • Er det på din skærm eller via tv out og over på fjernsynet du har problemet ???

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by Expendable
    Højreklik på skrivebordet, vælg "Egenskaber" --> Fanebladet "Indstillinger" --> Klik på kanppen "Avanceret", og der kommer en ny menu frem.


    [Blocked Image: http://graf-users.edu.ats.dk/henn111/crap/farver.jpg]


    Her vælger du fanebladet for dit grafikkort --> Klikker på "Farvekorrektion" i den venstrestillede menu --> Vælger "Alle" i drop-down menuen som jeg har markeret, og husk at sige "Anvend" eller "OK" bagefter. Det kan måske fikse dit problem. Prøv evt. en genstart, hvis ikke ændringen træder i kraft med det samme.


    gør dette, og vælg også avanceret farveprofil nede under

  • Løste problemet ved at installere en ældre nvidia driver end den de har på deres hjemmeside.. meget meget mærkeligt :rolleyes:


    men hva så med Tv out.. der er mit billede også sort hvid efter jeg har skiftet kort.. ?! og det er ikke blevet løst efter jeg fik den gamle driver

  • Quote

    Originally posted by Lolanden
    Løste problemet ved at installere en ældre nvidia driver end den de har på deres hjemmeside.. meget meget mærkeligt :rolleyes:


    men hva så med Tv out.. der er mit billede også sort hvid efter jeg har skiftet kort.. ?! og det er ikke blevet løst efter jeg fik den gamle driver


    Køre du tv-out ind i en Scart samler ?

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • ja sandberg har noget colour fix til tv-out der kan løse det problem.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.