Hjælp til FTP søges

  • Jeg har brug for der er en som lige prøver at logge ind på min FTP-server og ser om man kan uploade til den... Jeg aner ikke om man kan,og det er pænt vigtigt... Skal bruge nogle system-filer fra Acer for at få min bærbar op og køre inden jeg tager til Afghanistan om 1 uge.... Og selve system-cden er blevet sendt til mig.... Fra Tyskland.... Så den når ikke at komme.... Skal bare have den op og køre... Nogle som kan prøve at hjælpe en dude med røven i vandskorpen??? :roller:

  • Start med at tage et smut forbi reglerne.
    Især:


    "2. Snak pænt !
    Hold venligst en pæn tone i forummet. Flaming af andre brugere bliver der slået hårdt ned på. Ved at tale i en pæn tone i forummet, holder vi en god debat på et hyggeligt niveau. Overdreven brug af smileys, STORE bogstaver,tegn osv ønskes heller ikke på Tweak.dk"



    Derefter kan du jo give IP til din FTP, samt login og pass.

  • Stik mig en 100 lap så hjælper jeg dig.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Jeg har ændret din overskrift til noget mere seriøst, så der er en større chance for at du får hjælp.


    Derudover har jeg flyttet din tråd her til Spil & Programmer.


    Men jeg vil nu opfordre dig selv til at gøre disse ting ordentligt fra starten, fremover.