Nvidia Firewall?

  • Undlad at installere Nvidia Firewall, den kan gøre dine downloads korrupte. Tag hellere Zonealarm, eller en af de andre gratis firewalls.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • jeps og IDE driverne i nforce driverne kan også fucke en del op, så dem bør du heller ikke installere.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • glem også alt om windows firewall, den er dels for langsom dels dækker den ikke trafik ud ......zonealarm eller kaspersky er gratis firewalls som er en del bedre....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    glem også alt om windows firewall, den er dels for langsom dels dækker den ikke trafik ud ......zonealarm eller kaspersky er gratis firewalls som er en del bedre....


    Tja, jeg finder nu windows firewall ganske udemærket.. Ved selvfølgelig ikke om den gør det den skal gøre, men den har, sammen med kaspersky, holdt min pc ren i et godt stykke.. Men ud fra det du siger kan kaspersky klare det alene??


    Mvh. Green


    EDIT: KasperSky er, så vidt jeg husker, ikke gratis.. mit er ikke i hvert fald.. :$

  • Quote

    Originally posted by jackal83
    jeg syntes nu nvidia firewallen fungerede udemærke... Hvad kun problemer med de gamle chipset drivere, men de nye var helt ok...


    tja.. Altså nu ved jeg ingenting om Nvidia Firewall (hvorfor fanden i helvede skal de nu også lave firewalls???) så jeg valgte at finde ud af om det var anbefalsesværdigt.. og idet at mit kaspersky er bedre, er der ingen grund til at bruge Nvidias.. Så..


    Green


  • hva bruger du din comp til,gaming eller bare andet.
    ligemeget zone alarm er virkelig god.
    men gratis fragman,jeg har aldrig set at den er gratis.
    vis mig lige det link hvor du mener at du ka få den gratis


    http://www.zonelabs.com/store/…T1mdjlHxRJg2M4kuI1jXCU9Xl!372731875!-1062696904!7551!7552!NONE?dc=12bms&ctry=&lang=da


    jow den sidste er sgu

  • Quote

    hva bruger du din comp til,gaming eller bare andet.
    ligemeget zone alarm er virkelig god.
    men gratis fragman,jeg har aldrig set at den er gratis.
    vis mig lige det link hvor du mener at du ka få den gratis


    http://www.zonelabs.com/store/…T1mdjlHxRJg2M4kuI1jXCU9Xl!372731875!-1062696904!7551!7552!NONE?dc=12bms&ctry=&lang=da


    jow den er sidste er sgu


    Stik mig lige et link...



    Og i øvrigt, hvis i mener jeg kan undvære windows firewall, ville det være fedt hvis gad hjælpe med at afinstallere den, da jeg ikke gider have de irriterende beskeder Windows Security Center at; "Windows fire er slået fra" og alt muligt pis...


    Green

  • Her er link til ZoneAlarm :)


    Men jeg har nu ikke problemer med min nvidia firewall, hvis blot man kører med de opdaterede drivers, så burde der ikke være problemer, dermed ikke sagt at andre ikke kan have problemer med dem.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • gå ind i dit netkorts indstillinger og avanceret, der kan du disable windows firewall....og inde i sikkerhedscentret kan du ændre på hvilke beskeder det skal sende til dig.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    gå ind i dit netkorts indstillinger og avanceret, der kan du disable windows firewall....og inde i sikkerhedscentret kan du ændre på hvilke beskeder det skal sende til dig.....


    Når jeg prøver at trykke indstillinger i Egenkaber for Lan-forbindelse, står der følgende: "Windows kan ikke vises indstilinngerne for Windows Firewall af en ukendt årsag" Det samme står når jeg går ind i sikkerhedscentret og trykker "Windwos Firewall".. Hvad skal jeg gøre hvis ejg gerne vil havde fjernet den?