Jeg har låst mig selv ude!!

  • Når jeg starter min pc op beder den som sædvanlig om et password. Indtil idag var dette ikke noget problem, men nu er den blevet enig med sig selv om at det password jeg plejer at bruge, bare ikke er godt nok længere. Hvad f*** kan jeg gøre?

  • Bruger du nogle specialtegn i dit password? *' åøæ osv. Det kunne være at du have fået sat den til engelsk layout på tastaturet.
    En anden ting kunne være.... caps lock ;)


    Topmajor.. måske skulle du skifte navn til... klodsmajor? ;)

  • Nej jeg bruger ingen specielle tegn, og har tjekket caps lock :D Den er jo så flink, at den selv kommer op og fortæller når den er slået til.


    Jeg vil prøve at gå ind via fejlsikret tilstand når jeg har fri. Så må vi håbe det virker.

  • jeg vil sige der er tale om et hacker problem.....for den skifter ikke password af sig selv...geninstaller windows (uden netkort i) i samme mappe som før, så mister du kun dine indstillinger i startmenu osv...og de kan hentes igen...og så på med noget firewall og antivirus og update af windows.....og scan lortet ordentligt igennem for trojans osv....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • haha ja self er det det....var også netstik jeg egentligt ville have skrevet :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.