Hvor kan man leje en Gameserver?

  • Jeg har ~450-500 kroner om måneden til rådighed! Jeg leder efter en server som kan hoste forskellige ting. Mainly spil servers, så der skal helst være knald på server specs og connection. (Jeg ved godt at det nok er lidt begrænset hva man kan få for de penge, men jeg tar til takke med hva jeg ka få :))


    Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se nogle forslag til servers jeg kan lege. Det skal ikke bare være til hjemmeside! Jeg har selv ledt rund på nettet, men har ikke rigtig kunnet finde noget selv. Håber i kan hjælpe mig :)


    Takker!

  • Jo, det link har jeg skam været over. Jeg havde bare håbet på at nogle tweakere havde lidt erfaring de ville dele istedet.


    Jeg har lige tjekket de to steder, og det er desværre ikke helt den slags servers jeg leder efter... Mere noget som kan hoste Mysql og Mssql osv. Og så ska maskinen også helst kunne trække noget :) Serveren jeg vil hoste er til et mmorpg.

  • Quote

    Originally posted by Claes
    Jo, det link har jeg skam været over. Jeg havde bare håbet på at nogle tweakere havde lidt erfaring de ville dele istedet.


    Jeg har lige tjekket de to steder, og det er desværre ikke helt den slags servers jeg leder efter... Mere noget som kan hoste Mysql og Mssql osv. Og så ska maskinen også helst kunne trække noget :) Serveren jeg vil hoste er til et mmorpg.


    Gamedeluxe mener jeg har det du søger, og jeg kan varmt anbefale dem, har selv en ventrilo server og har haft den i 3-4 måneder nu og den har alrdrig været nede og da jeg havde lidt problemer med btalingen smed jeg bare lige en e-mail til ham og det bliv fikset.. og så er det heller ikk de dyreste og handle med.. :cheers:

  • Det ser sku fint ud, men det jeg leder efter er mere en dedicated game server hvor man selv kan bestemme hvad den hoster. Det kan godt ske at jeg har kaldt det noget forkert, men serveren skal hoste en helt lovlig mmorpg server.

  • Har desværre været inde på den side, og det de kræver for deres servers er dyrere end hva jeg kan få for den samme pris et andet sted.. :/


    Jeg har kigget lidt på den her:


    Processor: P4 3.0 Ghz w/ HT

    RAM: 2048 MB

    Harddisk: 160 GB SATA

    Bandwidth: 1200 GB

    Connection: 100 Mbps

    Pr måned: $129.00

    opsætning: $9.99


    Lyder det retfærdigt for pengene?


    All servers come with 5 FREE IPs.


    Operating system option:
    CentOS, Redhat, Fedora, Debian, FreeBSD: FREE
    Windows 2003 standard edition: $19.99/month


    Control Panel:
    Webmin: Free
    DirectAdmin: $10.99/month or $59.99 one-time fee
    Hosting Controller: $10.99/month
    Helm: $20.00/month
    cPanel/WHM: $29.99/month


    Addon:
    512 RAM: $30.00/month or $100.00 one-time fee
    80 GB HDD: $30/month or $80.00 one-time fee
    IPs: $4/8 IPs/month
    Bandwidth: $0.50/GB or $50.00/500GB

  • tild e priser får du ikke en server du kan hoste alt muligt på.....du skal op i omkring 800kr pr md for de billigste, og de kræver formodentligt at du selv har serveren til at sætte op på deres linie.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Tjaah.. Det jeg lige har postet koster sådan set os 129$om måneden + 20$ fordi jeg skal have windows med. Det blir vel os omkring 800 kroner? 822 for at være mere præcis.

  • ja men se også hvor serveren står...står den over atlanten er den nok næppe egnet til gameserver for folk i danmark...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Hmm.. Jeg har ellers spillet på en server hostet af dem. Husk på at det er en mmorpg server jeg skal hoste. Pingen ligger på 60 når der er 100 online. Det er bare prisen jeg leder efter... om det lyder rigtigt?


    Tak for hjælpen :)

  • Quote

    Originally posted by Claes
    Hmm.. Jeg har ellers spillet på en server hostet af dem. Husk på at det er en mmorpg server jeg skal hoste. Pingen ligger på 60 når der er 100 online. Det er bare prisen jeg leder efter... om det lyder rigtigt?


    Tak for hjælpen :)


    Hvilket spil er det da ?