War3/FT: Heroes

  • jeg er begyndt at spille meget Warcraft 3 & Frozen Throne igen er der en som kan huske hvad det er for mange man ska købe så sin hero kan lave/gi mere damage?

  • øhm, du skal vel købe items der gir f.eks. + 25 til dmg. så betyder det + 25 damage :D


    Ellers kommer det an på hvilken attribute din helt har.


    Er det dota du spiller, eller almindeligt wc3 ?

  • Quote

    Originally posted by Schultz
    øhm, du skal vel købe items der gir f.eks. + 25 til dmg. så betyder det + 25 damage :D


    Ellers kommer det an på hvilken attribute din helt har.


    Er det dota du spiller, eller almindeligt wc3 ?


    som sagt har jeg original Warcraft 3 Battle Chest så kan du jo selv regne ud hvad det er jeg gamer?

  • Quote

    Originally posted by puma99dk|


    som sagt har jeg original Warcraft 3 Battle Chest så kan du jo selv regne ud hvad det er jeg gamer?


    Det kan jeg da ikke ? hvordan skal jeg vide om du spiller campain, ladder, custom osv. ?


    Men som sagt, køb items der giver + damage eller items der gir + i din attribute. (strenght, agillity eller inteligence). Hold musen over den lille fod for at se hvilken attribute du har.

  • Schultz hvordan starter du de DOTA baner?


    har prøvet DotA Allstars v6.34.w3x & DotA Allstars v6.32b.w3x kan ik få nogen af dem til at starte i WC3FT.

  • Quote

    Originally posted by puma99dk|
    Schultz hvordan starter du de DOTA baner?


    har prøvet DotA Allstars v6.34.w3x & DotA Allstars v6.32b.w3x kan ik få nogen af dem til at starte i WC3FT.


    øhm, du skal på battle.net... og så så skal du være sikker på de rigtige porte er åbne, for at du kan hoste.. har dog ingen idé hvilke porte det helt præcis er.. :S


    Men du kan også bare joine et dota map

  • dotA owns.. jeg owner dota :P haha skulle lige spille smart..


    men ellers så er dota nok det meste spillende spil lige pt...


    jeg gamer det selv meget, hoster selv... :) kan ikke huske port nr. men det kan du faktisk se inde i options i WC 3 : TFT mener jeg...
    men ellers er der mange Custom maps er der fede lige pt... 12 blademasters er også fed...

  • Quote

    Originally posted by Firedog
    dotA owns.. jeg owner dota :P haha skulle lige spille smart..


    men ellers så er dota nok det meste spillende spil lige pt...


    jeg gamer det selv meget, hoster selv... :) kan ikke huske port nr. men det kan du faktisk se inde i options i WC 3 : TFT mener jeg...
    men ellers er der mange Custom maps er der fede lige pt... 12 blademasters er også fed...


    oki Firedog men bliver jeg at lave en custom game med DotA Allstars v6.34.w3x eller DotA Allstars v6.32b.w3x vil den ik starte banen :( ved du hvad jeg kan gøre Firedog?

  • Quote

    Originally posted by Firedog
    dotA owns.. jeg owner dota :P haha skulle lige spille smart..


    men ellers så er dota nok det meste spillende spil lige pt...


    jeg gamer det selv meget, hoster selv... :) kan ikke huske port nr. men det kan du faktisk se inde i options i WC 3 : TFT mener jeg...
    men ellers er der mange Custom maps er der fede lige pt... 12 blademasters er også fed...


    ^^ Kan huske jeg spillede mod dig for en 3 uger siden... Dig og 2 af dine venner.. :P


    Hold da KÆFT nogen whiners... :)) i tudede bare over alting hver gang i døde, lagg, creeps skyld, unfair blabla... :P


    Ellers var det en anden firedog... Men det var en dansk gut der havde sådan et eller andet clan tag og så hed firedog :D


  • HAHA :D