SGOOPE Tal gratis med andre.

  • Hey Tweaker's nu er jeg blevet anbefalet SGOOPE af flere af mine venner, det er et program som du kan ringe til computer, fastnet og mobil telefoner og så kan du sende sms'er, du kan optjene tale tid, ved at at snakke med andre. Jeg har selv lige fået programmet så kan enlig ikke sige så meget om det, ville bare dele det med jer andre, da det faktisk er ret fedt, det eneste som er trælst er at der kommer et vindue med reklamer i mens du snakker, men det er jo grunden til det kan holdes kørende.

  • det vil jeg da lige prøve...det koster ikke noget på nogen måde vel?


    og kan den skrive til alle tlf osv. ?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Det koster ingen ting, kun reklamer :9xo
    Du kan skrive til alle telefoner, men ved ikke vilke telefonselskaber der godtager det, så det må du jo forsøge med.
    Er ikke så meget inde i det, men ville da være fint at høre hvad i finder ud af, jeg regner med at teste det vidre imorgen.

  • Genialt, håber ikke der er flere timers forsinkelse på sms'er. Kan jeg spare endnu mere af min mobil regning, :D jeg har fået den ned på 50 kr. om måneden gennemsnitligt.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Genialt, håber ikke der er flere timers forsinkelse på sms'er. Kan jeg spare endnu mere af min mobil regning, Big Grin jeg har fået den ned på 50 kr. om måneden gennemsnitligt.


    Det burde der ikke være, men der er ca. et halvt sek. forsinkelse på når du ringer til en telefon.

  • Quote

    Flyttet til spil og programmer.


    Tænkte faktisk lidt på den skulle have været i spil og programmer, men da den køre på en helt masse andre hjemmesider under Off-Topic, tænkte jeg det var bedst.

  • Quote

    Originally posted by XmuZz
    Tænkte faktisk lidt på den skulle have været i spil og programmer, men da den køre på en helt masse andre hjemmesider under Off-Topic, tænkte jeg det var bedst.


    Eftersom det er et program, så passer den nok bedst ind her, men forstår godt du var i tvivl.


    Selv venter jeg bare på hvornår de bliver sagsøgt at Skype og Google pga. navnet :D