Tele2 ADSL ekstremt slow, hvad sker der?

  • Nu har vi i et par dage oplevet at vores 2mbit/128kbit linje har været ekstremt langsom.....


    Vi kan på begge computere hente med omkring 7kb MAX på en go dag, og det uanset hva man henter....


    Desuden bliver filerne konstant beskadiget :S


    Nogen der ved hva der sker? Det er ikke spyware

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Orker det ikke li nu, og hvis jeg gjorde kom jeg sikkert til at flame dem


    Virkelig provokerende ikke at kunne høre netradio (lagger selv i 56k kval ) og se film på break.com



    Problemet med deres lille fine "support" er at hver gang man ringer ind siger de bare "Vi har oplevet at der for tiden er ustabilitet på linierne"....Det har de sagt 3 gange imens vi har haft net hos dem 8o

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • shhh burger kvinder skal tie i større forsamlinger...specielt hvis de har noget åbenlyst at sige :D

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Har tjekket, og der er intet her fra frederikshavn....jo en fra d. 1. men den er fixet :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • så ring/e-mail dem, så kan de vel undersøge det....evt restart router og modem.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Har faktisk fået helt ny router idag (Mig der har NETGEAR tråden på denne side), for da jeg ville resette kiksede det total for routeren :)


    Så har været nede i tdc og bytte den..



    Men ringer nok ind til supporten imorgen

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Yup det har jeg så tjekket efter nu, og det er som det skal :) Men tak for linket



    Men det jo ikke et problem vi har haft fra dag 1....Det er kommet i den seneste uge, og på begge computere (og egentlig os min bærbar forresten)...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe
    Yup det har jeg så tjekket efter nu, og det er som det skal :) Men tak for linket



    Men det jo ikke et problem vi har haft fra dag 1....Det er kommet i den seneste uge, og på begge computere (og egentlig os min bærbar forresten)...


    Hvis du er sikker på du ikke har virus, spyware eller malware inde, så kontakt da Tele2 og spørg dem! De er rent faktisk dem der burde vide det. Du kan jo bare vælge at holde en ordentlig tone overfor dem, i stedet for at hidse dig op, så er de nok også interesserede i at hjælpe dig.

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Hvis du er sikker på du ikke har virus, spyware eller malware inde, så kontakt da Tele2 og spørg dem! De er rent faktisk dem der burde vide det. Du kan jo bare vælge at holde en ordentlig tone overfor dem, i stedet for at hidse dig op, så er de nok også interesserede i at hjælpe dig.


    Både mig og mine forældre har holdt en ordentlig tone hver gang :)


    Men ja, jeg har endelig fået downloadet system mechanic (kunne ikke fordi den hver gang blev beskadiget fordi nettet var så ustabilt)


    Så nu laver jeg full scan med det og et par andre programmer så jeg er sikker på det ikk er her...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2