NETGEAR routers firmware er fu****, hva gør jeg?

  • Ja, jeg skulle resette indstillingerne på vores router igennem dens option side (http://www.routerlogin.net som man kan komme på hvis man har en netgear router)


    Imellem tiden brugte min pappa nettet på den anden computer hvilket jeg ikke lige havde tænkt over og det fik routeren til at fucke temmelig meget op....


    Trådløs vil ikke virke mere, ovennævnte adresse vil ikke virke mere, routerens std. ip som man også kan komme ind med virker ikk mere, og den vil ikke resette bag på routeren heller..


    Har prøvet at følge guiden på netgears hjemmeside ang. reset, men virker ikke.....Jeg kan ikke update til ny firmware da man skal ind på den nævnte adresse for at gøre det.


    Mit eget bud er at firmwaren er kikset, men hvordan fixer jeg lige det?



    Hvis ingen ved det er jeg vel nød til at smutte ned i TDC butikken og håbe de kan gøre noget, det var der jeg købte den i tidernes morgen :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    Har du prøvet at ta strømmen fra routeren?
    Nogle gange låser min også, men det virker altid igen når man lige nupper strømmen.


    Ja har jeg prøvet et par gange, og har prøvet at tag strømmen fra alt incl modem også....



    Og så fulgt den std. setup guide der, med at tænde modem først, så router osv, men det lykkes ikke fordi den ikke vil virke korrekt....Guiden som NETGEAR cd'en har mislykkes

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2


  • Hvilken Netgear er det ? ... Den grå (192.168.0.1) eller hvide (192.168.1.1) ?


    Hvad siger den efter du har resettet den ? - sikker på du har holdt "knappen" inde længe nok ?


    Hvad siger den når du prøver at logge ind på den ?


    Har du fuldt den TDC-opsætningsguide til routeren ?

  • Grillrotten: Hvide, og ja alt var prøvet....



    Nå, men vi smuttede ned i TDC butikken og fik den byttet, så nu virker det....



    Men har stadig problemer med at mit internet er ekstremt slow på begge vores computere X(



    Tele2 og deres super linier...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2