OutRun2006: Coast 2 Coast vil ik starte

  • jeg kan ik få OutRun2006: Coast 2 Coast til at starte på min laptop får bare det her:


    [Blocked Image: http://img230.imageshack.us/img230/9938/outrun20062np.th.jpg]


    INSTALLATION & SET UP ISSUES


    Minimum System Requirements


    • Microsoft® Windows® 2000/XP


    • Pentium® 4 1.3GHz (1300MHz) or equivalent Athlon


    • 256MB RAM


    • DVD drive


    • 1 GB of uncompressed free hard disk space (plus 500MB for Windows® swap file)


    • 100% DirectX® 9.0c compatible 16-bit sound card and latest drivers


    • 100% Windows® 2000/XP compatible keyboard and latest drivers


    • 100% Windows® 2000/XP compatible mouse and latest drivers


    • DirectX® 9.0c (included)


    • 640 X 480 Monitor Resolution


    • 3D Hardware Accelerator Card Required - 100% DirectX® 9.0c compatible 128MB Hardware Accelerated video card and the latest drivers*.


    Multiplayer Requirements:


    • Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP) play supported.


    • Internet play requires broadband connection and latest drivers.


    • LAN play requires network interface card and latest drivers.

  • VIDEO ISSUES


    Drivers
    Before attempting to make any changes to your system, please ensure that you have the latest drivers for your video card. Please refer to the video card documentation for additional details.


    Flickering graphics on ATI graphic cards
    Some users may experience flickering on ATI cards, should this occur to you, please click the check box for fog in the configuration program and turn fog off.


    tror jeg prøve at trykke fog fra og se om jeg så kan starte spillet.


    *EDIT* det hjalp så hellere ik :rolleyes:


    kan så game Warcraft 3 & Frozen Throne og så CS 1.6

  • dit gfx kort er noget crap , hvis det er den fra din signatur, så det er nok derfor. ikke engang sikkert den har dx9 understøttelse...men det kan du checke på nettet.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    dit gfx kort er noget crap , hvis det er den fra din signatur, så det er nok derfor. ikke engang sikkert den har dx9 understøttelse...men det kan du checke på nettet.


    det er det Fragman...


    The Mobile Intel® 915GM/GMS, 910GML Express Chipset family is compatible with versions of Microsoft* DirectX* up to 9.0. Support for previous versions of DirectX (8.x, 7.x, 6.x and 5.x) is also available.


    http://www.intel.com/support/g…tel915gm/sb/CS-020195.htm