Alternativ mediaplayer til winamp

  • hej


    jeg leder efter et godt alternativ til winamp da jeg for fremtiden vil bruge winamp til at køre et line-in plugin passivt i baggrunden... det skal være en player der minder om winamp - med playlist som et must...


    håber der er nogen af jer der har nogle gode bud

  • Du kan jo evt. bare sætte winamp til at køre 2 gange?


    Kan i øvrigt osse anbefale izotope ozone til winamp, har meget større osciloscope som du jo vil have, og ellers rigtig godt til gode lydsystemer, da man kan sætte en masse flere ting en winamp selv kan.

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

  • Quote

    Originally posted by Azjo
    Du kan jo evt. bare sætte winamp til at køre 2 gange?


    Kan i øvrigt osse anbefale izotope ozone til winamp, har meget større osciloscope som du jo vil have, og ellers rigtig godt til gode lydsystemer, da man kan sætte en masse flere ting en winamp selv kan.



    kan man ha winamp åbnet 2 gange? - det ville jo løse problemet i et [snuptau] :D


    tjekker "izotope ozone" ud...


    tak for dine inputs

  • hmm...den der ozone ting er ikke lige hvad jeg leder efter - den er meget cool men det lader til at man ikke kan monitorere lyden uden at ozones effekter er på - selv med bypass på alle 3 er der stadig effekter på. Desuden er der ikke noget oscilloscope til det plugin...


    tror heller ikke man kan ha 2 winamp's åbnet samtidigt - jeg har ihvertfald ikke kunnet...


    thx anyway

  • Quote

    Originally posted by xenon
    hmm...den der ozone ting er ikke lige hvad jeg leder efter - den er meget cool men det lader til at man ikke kan monitorere lyden uden at ozones effekter er på - selv med bypass på alle 3 er der stadig effekter på. Desuden er der ikke noget oscilloscope til det plugin...


    tror heller ikke man kan ha 2 winamp's åbnet samtidigt - jeg har ihvertfald ikke kunnet...


    thx anyway


    Du kan godt have 2 winamps åbne på samme tid hvis det er en løsning du foretrækker.


    Ctrl + P > General Preferences > Allow Multiple instances - check. Så kører du :)

  • Quote

    Originally posted by xenon
    tror heller ikke man kan ha 2 winamp's åbnet samtidigt - jeg har ihvertfald ikke kunnet...


    thx anyway


    under general preferences skal du sætte "allow multiple instances" til og voila :)

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU