Conventere?! Hjælp

  • Hej alle herinde,


    jeg vil gerne lige spørge om en enkelt lille ting. Jeg har smidt en lille film på ca. 50 min ned på min komputer fra VideoCameraet, og denne film vil jeg gerne have ud på en cd, men problemet er at den lige fylder 9GB ;) og filtypen er Windows film... er der en her der lige kan hjælpe mig med at conventere den til et eller andet så den fylder mindre ?!

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Flyttet til spil og programmer.


    En anden gang må du gerne lige tjekke hvor du opretter dine tråde, du har efterhånden været her længe nok til at have styr på det :)


    En bedre overskrift ville også være at foretrække.


    ja det er da rigtig ;) sorry...

  • Quote

    Originally posted by kungfuis78
    jeg vil mene man kan gøre det i avi converter


    det er gjort tak skal du have...


    men hvilken format fylder mindst?


    MPEG,
    AVI,
    DVD,
    VCD
    SVCD


    også selvfølgelig hvilken er bedst kvali af de her nævnte typer ??

  • skal den bare kunne ses på computeren og ikke på den normale dvd afspiller kan du med fordel komprimere med XVID codecs.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Brug Windows Movie Maker, virker perfect til formålet. Installeret i alle win xp'er.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Ville også bruge Windows Movie Maker


    Der kan du bestemme kvaliteten, eller nævne hvor meget filen max må fylde. Så laver movie maker det optimalt efter dine kriterier...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2