ASUS-programmer

  • Har lige købt en ASUS bærbar til min kæreste. Da jeg tændte for den første gang gik den selvfølgelig automatisk i gang med at konfigurere windows. men samtidig installerede den flere programmer specielt til ASUS. Kan nævne: WLAN control center, GameFace, Netswitch el. Net4switch....


    Mit spm er så, om ikke jeg kan slette disse programmer?? Og hvad der evt. er fordele/ulemper ved dem??


    Wlan control center er vel bare ASUS´s pendant til win xp´s måde at styre det trådløse på?


    Håber I kan hjælpe..... :roller:


  • Jep - har slået det fra her hjemme og bruger det indbyggede i Windåsen.

  • Ville egentlig bare slette dem, hvis de alligevel ikke har en funktion som jeg/kæresten har brug for.. Så er de jo overflødige at have liggende(ved godt de ikke fylder ret meget, men alligevel) :ph34r:


    Og er egentlig meget interesseret i at få at vide hvilke fordele netswitch og gameface giver mig?? :P

  • Quote

    Originally posted by ambrocius
    Ville egentlig bare slette dem, hvis de alligevel ikke har en funktion som jeg/kæresten har brug for.. Så er de jo overflødige at have liggende(ved godt de ikke fylder ret meget, men alligevel) :ph34r:


    Og er egentlig meget interesseret i at få at vide hvilke fordele netswitch og gameface giver mig?? :P


    Kan du sikkert se i en manual af en slags, eller google det? :)


    Jeg ville slette al unødvendigt...det bruger som regel ressourcer :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2