Windows Vista: åbne Imagefiler?

  • Sidder her med Windows Vista Beta 2 versionen, og er løbet ind i et problem. De mest kendte Imageprogrammer kan ikke åbne mine imagefiler.


    Hver gang jeg har installeret en af følgende: nero Imagedrive, Alcohol 120%, Deamon Tools, så er jeg løbet panden mod muren.


    Computeren giver blå skærm, hvorefter den genstarter, og har skadet windows og skal derefter have en recovery tur.


    har i nogle forslag, eller er der nogle af jer, som sidder med vista og har imagefiler til at køre så må i meget gerne skrive :)

  • Quote

    Originally posted by Zlinky
    Sikker på at det ikke er noget af alt det sikkerhed som kommer i Vista som vil forhindre pirater i at bruge deres ting på Vista?


    Det plejer som regel ikk at give bsod... men så vidt jeg husker er det da heller ikk ulovligt at bruge image-filer? Så hvordan ku de få det gennemført uden ramaskrig?

  • der er intet ulovligt i Imagefiler nej.


    og om jeg gider at have windows user account control koblet til :) det er satme det værste bras windows nogensinde har lavet. hver gang man fx. åbner steam melder spørger den 3 gange om sikkerheden på programmer. det gider jeg sgu ikke..


    er du sikker på den deamon ikke kun var beta 1 ?

  • jeg må lige opdatere jer alle sammen en smule :D efter at have brugt lang tid på at finde det rigtige program kan jeg informere til jer andre, at programmet i skal bruge hedder VirtualCloneDrive


    producent: Elaborate Bytes OG DET ER GRATIS

  • Jeg sidder selv her på min laptop med vista beta 2..
    Og her virker daemon tools helt 100% og uden problemer, så må være noget med din computer, for det virker fejlfrit her

    - Core 2 Duo E6600 - Coolermaster V8
    - Asus P5K-E Wifi/AP - P35
    - Corsair XMS2-6400 - 4x1 Gb
    - Sapphire Radeon HD4850 - Standard Cooled
    - WD Raptor 36Gb - WD Caviar 320Gb
    - Antec p182 - Corsair HX520W
    - Samsung Syncmaster 2232BW
    - Logitech G15 - Razer Mamba