Flock (nye Firefox)

  • ja hvis det er de samme funktioner som i ff, så hvorfro skifte ?


    har den nogle fordele fremfor ff ?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    ja hvis det er de samme funktioner som i ff, så hvorfro skifte ?


    har den nogle fordele fremfor ff ?


    Nogenlunde det samme jeg ville sætte spørgmålstegn ved.

  • det er nogenlunde det samme.. dog er der syns jeg ændringer som jeg ikke har kunnet finde ud af at lave i firefox.. men ellers er den stort set ens.. :)



    http://www.flock.com/node/4500



    f.eks at nu bruger jeg photobucket meget og den oploader bare lige op til.. læs lidt om det :D der er nogle små ændringer.. interface ser også MAX nice ud. og skriften i layoutet er sku for frækt. :)

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    Det er ikke noget det tænder mig specielt. Kan ikke lige se fidusen i at skifte, når det ikke har nogle rigtige fordele...


    Ganske enig, det ligner ikke rigtigt nogen revolution, men bare FF i andet betræk !

  • Det er beregnet til bloggere, med RSS features, men udover det, ingen forskel næ.
    Lidt info fra newz.dk:
    http://www.newz.dk/forum/item/60783/#

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

  • "Flock, which is distributed under the Mozilla and GNU public licenses, is aimed mostly at bloggers" ...


    Ja tak.. Sys nu ikke jeg bryder mig om den. Rent og skær FF i nyt design, med et par addon's som man sikkert også kan finde til Firefox.. :roller:


    Bliver slettet igen..

  • Quote

    Originally posted by Han$en
    "Flock, which is distributed under the Mozilla and GNU public licenses, is aimed mostly at bloggers" ...


    Ja tak.. Sys nu ikke jeg bryder mig om den. Rent og skær FF i nyt design, med et par addon's som man sikkert også kan finde til Firefox.. :roller:


    Bliver slettet igen..



    hehe :) denne ide med at kunne sætte sine billeder direkte ind på photobucket som jeg bruger tit. det er frækt.. :) men ellers så er firefox også det der bliver brugt :)