Mangler et spil ;)

  • Det er en Diablo klon, med et rimelig fucked skillsystem og meget buggy quest ting, da det udkom i det mindste ;)


    Men giv det et go, det er rimelig billigt pt, og der er udkommet en expansion til det, Sacred Underworld. Det er meget underholdende :)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Okay, det prøver vi så :)


    Er der nogen andre som har forslag?


    Vi har os gamet meget Lineage II, Wow, Guildwars både original og expansion, ragnarok, icewind dale I & II, baldurs gate I & II, neverwinter nights, Silkroad online, RF online, EVE online, Warcraft II og III - også frozen throne, Vi har gennemført diablo tusindevis af gange, vi har spillet City of heroes og city of villains. Sikkert også mange andre som jeg har glemt nu. CS er også uundgåeligt når man nu er gamer.


    Det er derfor jeg leder efter et nyt spil. Man kan sige at vi hurtigt bliver trætte spil ;).


    På forhånd tak.

  • Heroes of might and magic ligger ikke ligefrem højst på ønskelisten.. Der er for lang ventetid.


    Jeg kender godt MU online, men har aldrig spillet det særlig meget. Kan du smide et link? Når nu du siger det er gratis ^^

  • Hva dælen? Er du også ragezone medlem? :)


    Jeg har været medlem derinde i lang tid, har bare ikk rigtig læst noget om de MU online servers. Det var der jeg connectede til en server. Min latency var bare urimeligt dårlig!


    Det kan være jeg kan hoste min egen server, for kan se man kan få server files derinde. Men det vil jeg selvfølgelig kun hvis det er noget værd at spille 4-5 mennesker? Det var det jo i diablo.


    Ku være fedt med et review ;)


    Er der en server du kan foreslå?

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Hvis det skal være ren underholdning og en helt anden genre, så prøv blobby volley eller atomic bomberman :crazyeyes:



    Atomic BOMBERMAN!!!!!!! det er helt sikkert det fedeste LAN game EVER!!!


    men jow Sacred er fed :)


    meget alla D2.



  • Der er jo mange MMO spil :D hehe Auto Assault (lidt mere action, eller rigtig meget action).
    Der er også Planetside, DAoC (RIGTIG FEDT RVR(PVP)).
    eller så hedder der en genial side http://www.mmorpg.com :) den er altså genial.


  • Sikkert fordi det ikke er så mainstream som WoW vil jeg gætte på, eller kendt, så folk ikke ved det er ligeså ulovligt :))

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Originally posted by Firedog


    har du msn DXC...
    vil gerne snakke lidt om MU online.. er det gratis at spille eller hvordan ligger landeT???



    zerokill3r@hotmail.com



    Er selv lige begyndt at spille MU igen, der er en 30-40 mennesker online hele tiden, og der kommer flere og flere. Serveren køre på en 150/150mbit linje så det lagger ikke :) .. XP'en er høj og mange fede items, så det er en god server :D Fordi jeg kender ham der står bag serveren, får jeg måske GM :D Skal bare lige fedte mig lidt ind :P

  • prøv Titan Quest, lige nu er der kun en demo ude... men den fulde version kommer senere... det er almost like D2... kan lige finde et link til det, selvom demo'en kun er single og maks lvl 6...


    http://www.gamershell.com/download_13703.shtml


    Filstørrelse: 494.74MB


    PS. der er en fejl i demo'en med noget tekst... måden at fix det på, er at man skal gå ind i options og i blinde kan man så prøve at skifte langauge og så genstarte spillet....