Avant Browser Skins

  • Hey.


    Jeg er begyndt at bruge Avant Browser mere end IE, så der skal lige pilles lidt ved den... Er der nogen der kender nogle gode sider med skins til den ?


    Jeg har kun fundet et par småting indtil videre..

  • sådan skal det være gril ;-) kom over til Avant :D


    well der er vist nogle på deres forum .. der har jeg i hvert fald set nogle

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Hey.


    Jeg er begyndt at bruge Avant Browser mere end IE, så der skal lige pilles lidt ved den... Er der nogen der kender nogle gode sider med skins til den ?


    Jeg har kun fundet et par småting indtil videre..


    Godt at se, at der nogen som er begyndt og bruge andet end IE.....ikke fordi jeg syntes IE er dårligt, men alligevel......jo det gør jeg faktisk :)):))

  • Så bliver jeg jo næsten også nød til at prøve den ..
    (bare for sportens skyld) :)


    Har ellers kørt med Mozilla 1.4 med xp-skin ! Ganske nice ;)


    Edit => Damn den kører jo vildt lækkert. Og med det der OfficeXP-skin er den også til at holde ud at se på ;)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Jeg fandt lidt ....


    http://www.AvantSkins.com


    Kan du ikke lige finde en siden der er lidt mere stabil :)


    Den side køre dårligere end tweak på en meget dårlig dan :)

  • Ikke for at sige noget dårligt om Avant, IE eller NS, Men har i prøvet Mozilla, lækker browser. Og som et par stykker af de ovennævnte også gør, så slipper man for at støtte Billdrengen... And I like that... :D


    http://www.mozilla.org/


    /Rex Mundi

  • Quote

    Originally posted by DEVIL_DK
    har prøvet Mozilla på et tidspunkt den havde nogle problemer med nogle sider.


    Ja, også her... Derfor hoppede jeg hurtigt tilbage til IE...


    Har dog ikke oplevet noget med Avant indtil videre. Det er jo nice... :))

  • Quote

    Originally posted by Rex Mundi
    Ok... Og den har i ikke haft problemer med???... hehe.. 8o;)


    ikke med avant ikke et problem er jeg støt ind i med den.


    tror også mest den er et skinne til ie lol

  • Quote

    Originally posted by Rex Mundi
    Ok... Og den har i ikke haft problemer med???... hehe.. 8o;)


    Nope. Den virker bedre end Mozilla syntes jeg... Nu har jeg godt nok ikke brugt det ret lang tid, men indtil videre går det fint.

  • Det er mig der ikke udtrykker mig ordenligt... :) Jeg er sikker på Avant funker fint!! Det var IE jeg mente da jeg spurgte om i ikke havde haft problemer med den!!.. For jeg har da haft lige så mange problemer med IE som jeg har haft med Mozilla.... (faktisk ikke særlig mange i begge tilfælde!)... Men som sagt, jeg tager gerne et par problemer mere med i købet, hvis jeg derved kan undgå at støtte MS mere end højest nødvendigt... ;)

  • Quote

    Originally posted by Rex Mundi
    Det er mig der ikke udtrykker mig ordenligt... :) Jeg er sikker på Avant funker fint!! Det var IE jeg mente da jeg spurgte om i ikke havde haft problemer med den!!.. For jeg har da haft lige så mange problemer med IE som jeg har haft med Mozilla.... (faktisk ikke særlig mange i begge tilfælde!)... Men som sagt, jeg tager gerne et par problemer mere med i købet, hvis jeg derved kan undgå at støtte MS mere end højest nødvendigt... ;)


    Det eneste problem jeg har haft med IE er at det er for kedeligt og ikke indeholder de funktioner som den burde. Den virker nu fint nok.


    PS. Hvis du vil undgå at støtte MS, så går jeg ud fra at du kører Linux ikke? :))

  • Quote

    Originally posted by Rex Mundi
    Det er mig der ikke udtrykker mig ordenligt... :) Jeg er sikker på Avant funker fint!! Det var IE jeg mente da jeg spurgte om i ikke havde haft problemer med den!!.. For jeg har da haft lige så mange problemer med IE som jeg har haft med Mozilla.... (faktisk ikke særlig mange i begge tilfælde!)... Men som sagt, jeg tager gerne et par problemer mere med i købet, hvis jeg derved kan undgå at støtte MS mere end højest nødvendigt... ;)


    Prøvede først Avant i går . Har ellers som nævnt tidligere i tråden kørt med Mozilla 1.4. Har aldrig haft problemer med at nogle sider ikke blev vist korrekt. Må indrømme at jeg faktisk ikke mærker den store forskel på de 2 browsere. Det er vel egentlig bare en smagssag ;)

  • Quote

    Det er vel egentlig bare en smagssag


    Ja smagssag eller måske religion!!... ;) Jeg giver dig ganske ret, jeg mærker heller ikke den store forskel. Men som jeg har sagt tidligere, jeg syntes ”Billdrengen” har penge nok, og der er alt for mange fejl og huller i hans programmer, så jeg kan godt li tanken om at støtte hans konkurrenter... :))


    Den orm/virus (W32/Blaster) der udnyttede et hul i Windows RPC protokol, havde et skjult budskab som jeg syntes var rigtigt godt.. og sandt.


    Der stod:
    Bill Gates, why do you make this possible?
    Stop making money and fix your software.


    Quote

    PS. Hvis du vil undgå at støtte MS, så går jeg ud fra at du kører Linux ikke?


    Jo da Grille... :P Jeg prøver da at rode lidt med noget server snask... 8o Men mit arbejde kræver at jeg følger en del med i MS produkterne, da vi udelukkende har WIN 2000 og 2003 servere, (Og et par Linux boxes der køre router, gateway osv.) og jeg supportere 250 mennesker der primært kører med W2K og XP, og de ville nok blive lidt lange i hovederne hvis jeg kom og sagde at de skulle til at kører Linux... hehe.
    Men jeg ville da ønske jeg udelukkende kunne køre med Linux, og det kommer nok også en dag. Men de mangler stadig lige lidt mere kompatibilitet og et stører udbud i software til helt at kunne det samme som MS server family