...os-poll...

  • Der var en her inde der gættede på at 80% af folks operativsystemer ikke var købt.... Kan det virkelig passe ??... 8o


    Derfor har jeg lavet en lille "nysgerrig-poll"... Det er jo dejligt anonymt, så folk kan jo sætte deres "hak" det rigtige sted...


    Det er muligt at denne poll vil blive lukket af en moderator, men jeg er nysgerrig, så derfor laver jeg den alligevel. :D

  • har da også lige stemt JA! :)
    Og har kun lovlig version af OS, fordi min far kan trække sådan noget fra over arbejde :))


    Edit: Hvorfor skulle tråden blive lukkket?? Så er moderatoren da et fjols!!!

  • jeps kører med WinXP US OEM med SP1 preinstalled :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Der var en her inde der gættede på at 80% af folks operativsystemer ikke var købt.... Kan det virkelig passe ??... 8o


    Derfor har jeg lavet en lille "nysgerrig-poll"... Det er jo dejligt anonymt, så folk kan jo sætte deres "hak" det rigtige sted...


    Det er muligt at denne poll vil blive lukket af en moderator, men jeg er nysgerrig, så derfor laver jeg den alligevel. :D


    Har sagt ja til at have en lovlig og betalt version af Windows 2000 Pro, men kommer da lidt i tvivl for den er købt af en ven, men har dog original CD og Kode samt kvittering på den, så vil da mene at den er så lovlig som det er muligt....


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Der var en her inde der gættede på at 80% af folks operativsystemer ikke var købt.... Kan det virkelig passe ??... 8o


    Indtil videre ser det ikke ud til det holder med de 80 % ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Indtil videre ser det ikke ud til det holder med de 80 % ;)


    Nej, det er da et lyspunkt, men hvis fx. 100 folk gad at stemme, så ville man jo kunne se tendensen.... Indtil videre ser det sgu sløvt ud... :]

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Nej, det er da et lyspunkt, men hvis fx. 100 folk gad at stemme, så ville man jo kunne se tendensen.... Indtil videre ser det sgu sløvt ud... :]


    Han sagde faktisk at mindst 20% havde et ULOVLIGT winXP, og det er ihvertfald en underdrivelse. Men lad os nu ikke gå i detaljer :))

  • Jeg tror heller ikk det med 80% holder her inde, for hvis man ser på alderen er der en del 'ikke teenagere' herinde, som også oftere køber software rigtigt


    Men hvis man ser på mine venner, de tætteste 20 tror jeg helt ærligt ikk at der er EN ENESTE der har windows xp rigtigt..


    det jeg mener er at hvis man er i 15 års aldren er det sjælendt man køber xp..

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by sJQLUND
    det jeg mener er at hvis man er i 15 års aldren er det sjælendt man køber xp..


    en hård og kontant udmelding - men sikkert ikke helt ved siden af ;)

  • Quote

    Originally posted by AtoM!C


    Jeg vil sige det er nok de færreste 15 årige der har penge til et nyt OS til 1500,-


    Det er jo det. Skal godtnok smide mange aviser afsted før XP ligger lovligt på ens comp. ;)

  • Xp er nu lidt kedelig at have i en cracket udgave syns jeg, fordi så kan man ikke updatere det. Ret surt når man tænker på alle de servicepacks m.v rettelser der kommer hen af vejen!

  • Quote

    Originally posted by Imp4ct
    Xp er nu lidt kedelig at have i en cracket udgave syns jeg, fordi så kan man ikke updatere det. Ret surt når man tænker på alle de servicepacks m.v rettelser der kommer hen af vejen!


    Du viser ihvertfald reelt at du har købt det - da jeg kan oplyse dig at den med opdateringer og servicepacks er de kommet forbi ;)

  • Quote

    Originally posted by sJQLUND
    Jeg tror heller ikk det med 80% holder her inde, for hvis man ser på alderen er der en del 'ikke teenagere' herinde, som også oftere køber software rigtigt


    Men hvis man ser på mine venner, de tætteste 20 tror jeg helt ærligt ikk at der er EN ENESTE der har windows xp rigtigt..


    det jeg mener er at hvis man er i 15 års aldren er det sjælendt man køber xp..


    ????? Men man kan godt købe en masse dyrt hardware 8o8o - Den holder ikke - det er det man kalder en dårlig undskyldning !
    Hvis man er lidt vågen en gang i mellem, så kan man godt få XP til en billig penge - jeg købte min Home udgave i TDC-butikken til 399 kr.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Der var en her inde der gættede på at 80% af folks operativsystemer ikke var købt.... Kan det virkelig passe ??... 8o


    Derfor har jeg lavet en lille "nysgerrig-poll"... Det er jo dejligt anonymt, så folk kan jo sætte deres "hak" det rigtige sted...


    Det er muligt at denne poll vil blive lukket af en moderator, men jeg er nysgerrig, så derfor laver jeg den alligevel. :D


    Halløjsa din ROTT :)


    Ja det var mig der skabte det gæt
    Men jeg håber da at ALLE stemmer efter sandheden, og ikke for mange vælger "Mulighed #3" :))


    Quote

    OrigaNALLY posted by the Biggest Noob from Tweak.dk/forum when we got hostile against some bitch i refuse to talk about
    Men jeg tør da sige at minimum 20% af alle Tweak.dk/forum medlemmerne har et "ulovligt" XP...


    Når jeg siger: "Jeg tør da sige", mener jeg det samme som "JEG GÆTTER" det var et RENT gæt..


    Men som der ROTT sagde, er antal stemmer og dem der glor denne tråd er jo :rolleyes: